وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سوءاستفاده اخلاقی از نخبه های ایرانی توسط یک موسسه

سوءاستفاده اخلاقی از نخبه های ایرانی توسط یک موسسه
اخیراً موسسه‌ای غیر انتفاعی در پوشش اعزام جوانان نخبه به خارج از كشور از آنان سوء‌استفاده‌های اخلاقی می‌كند.

به گزارش جهان نیوز ،این موسسه‌ با سوء استفاده از عنوان خود و دریافت اعتبارات دولتی و به بهانه شركت در مسابقات و بازدید از نمایشگاه‌های علمی و تخصصی كه در برخی از كشورهای خارجی برگزار می‌گردد، جوانان نخبه بخصوص دختران را جذب و با اخذ مبالغی هنگفت، زمینه اغفال و انحطاط و فساد اخلاقی آنان را در مجالس رقص در دیسكوها و كازینوها فراهم می‌نماید.

این موسسه در آخرین سفر علمی خود كه در كشور مالزی برگزار شده بود تعدادی از دختران و پسران نخبه ایرانی را در هتل شرایتون اقامت داده و طی اقامت خود، تعدادی از دختران را به مجالس رقص و پایكوبی و مصرف مشروبات الكی در دیسكو این هتل دعوت نموده است.

گفته می‌شود این موسسه كه بالغ بر 1200 نفر را به عنوان عضو رسمی جذب نموده،قصد دارد حدود 100 نفر از جوانان نخبه كشور را در آذرماه سال جاری به كشور بلژیك جهت شركت در نمایشگاه اختراعات و ابداعات اعزام نماید.

این موسسه با تهیه مدال و تقدیرنامه ساختگی برای كسانی كه در مسابقات و جشنواره‌های خارجی موفق به اخذ مدال نمی‌شوند، از آنان می خواهند تا هنگام مراجعت به كشور این مدال را جهت جلوگیری از سرزنش خانواده‌هایشان ارائه نمایند.

گفتنی‌است، این موسسه در سال 1382 به انگیزه حمایت از جوانان نخبه ایرانی تاسیس شده است.