وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اسامی نامزدهای اسكار انیمیشن

اسامی نامزدهای اسكار انیمیشن
انیمیشن «كارولاین» با نامزد شدن در ده رشته مختلف، پیشتاز نامزدهای امسال این مراسم است و در رشته‌های بهترین فیلم و كارگردانی نامزد شده است.
رقیب این انیمیشن در مراسم جوایز آنی، انیمیشن «بالا» محصول مشترك كمپانی والت دیزنی و شركت كامپیوتری پیكسار است كه در 9 رشته مختلف نامزد دریافت جایزه شده است.
مقام سوم نامزدها را «شاهزاده خانم و قورباغه» دارد كه باز هم محصول كمپانی والت دیزنی است و خلاف انیمیشن‌های كامپیوتری امروزی یك انیمیشن سنتی است كه نقاشی‌های آن توسط هنر دست انیماتورها خلق شده است و در 8 رشته نامزد دریافت جایزه است.
امسال انیمیشن‌های بالا، كوفته قلقلی‌ها، كارولاین، آقای فوكس فانتزی، شاهزاده خانم و قورباغه و راز كلها برای دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال مراسم جوایز آنی با یكدیگر رقابت می‌كنند.
در رشته بهترین كارگردان انیمیشن نیز پنری سلیك(كارولاین)، وس اندرسون(آقای فوكس فانتزی)، پت داكتر(بالا)، كریس تاپرمیلر و فیلد لورد(كوفته قلقلی‌ها) و هایااو نیازاكی (پونیو) با یكدیگر رقابت می‌كنند.
انجمن بین المللی فیلم‌های انیمیشن كه برگزاركننده مراسم جوایز آنی است، در روز ششم فوریه بهترین‌های سال انیمیشن 2009 را طی یك مراسم رسمی اعلام خواهد كرد.
در دور قبلی این مراسم انیمیشن پاندای كونگ‌فوكار جایزه بهترین انیمیشن سال را از آن خود كرد. «آنی» مراسم اسكار جایزه بهترین انیمیشن سال گذشته خود را نیز به فیلم وال-ای اهدا كرد.
 
 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره