وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سرما چه بلایی بر سر تلفن‌ همراه می‌آورد؟

سرما چه بلایی بر سر تلفن‌ همراه می‌آورد؟
در حالی که شما می‌توانید در روزهای سرد زمستان لباس گرمی بپوشید و خود را از سرما مصون بدارید، چنین چیزی ممکن است چندان برای گوشی‌های تلفن همراه میسر نباشد.
معمولاً وسایل الکترونیکی و سرما میانه چندان خوبی با یکدیگر ندارند و عقیده عموم بر آن است که سرمای شدید می‌تواند اثری بسیار بدتر نسبت به گرمای زیاد داشته باشد.
اما سرما چه اثری می‌تواند بر روی تلفن همراه بگذارد؟ آیا سرمای زیاد می‌تواند منجر به از کار افتادن و یا بروز اختلالات جدی در آن شود؟ آیا رها کردن تلفن همراه در برف به مدت یک ساعت می‌تواند آن را از کار بیندازد؟
گروهی از افراد ماجراجو این موضوع را با انجام آزمایش امتحان کرده‌اند. آن‌ها تعدادی گوشی موبایل را در معرض سرمای شدید قرار داده‌اند تا ببینند واقعاً چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد.

نتایج آزمایش‌ها به صورت کلی چنین بود:
• در دمای منفی 12 درجه سانتی‌گراد: صفحه نمایش گوشی‌ها تاریک شد.
• در دمای منفی 23 درجه سانتی‌گراد: برخی گوشی‌ها دچار مشکلات باتری شدند.
• در دمای منفی 29 درجه سانتی‌گراد: برخی گوشی‌ها خاموش شدند.
• در دمای منفی 34 درجه سانتی‌گراد: صفحه‌های نمایش و باتری دچار مشکلات بسیار جدی شدند.
• منفی 40 درجه سانتی‌گراد: تمام تلفن‌ها در این دما از کار افتادند، به جز یک گوشی موتورولا. گوشی مورد نظر تا دمای منفی 48 درجه سرما را تحمل کرد.
این در حالی است که هیچ‌گدام از گوشی‌ها دچار مشکلات دائمی نشدند و تمامی این مشکلات موقتی بودند، بدین معنی که پس از بازگشت تلفن‌های همراه به دمای عادی، مشکلات آن‌ها برطرف شد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره