وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

آموزش نصب فوری ویندوز

آموزش نصب فوری ویندوز
با این روشی که در اینجا شرح خواهم داد، شما می توانید نصب ویندوز را با تمام برنامه ها و درایورها و کلیه تنظیمات شخصی خودتان بر روی کامپیوتر، در کمتر از 10 دقیقه انجام دهید.
برای این کار نیاز به برنامه ghost.exe دارید که در بازار به وفور یافت می شود. اساس کاراین برنامه بر این روش قرار گرفته که شما یک Image از تنظیمات، برنامه ها و درایورهای ویندوز خود می گیرید تا هر وقت لازم شد (به هر دلیل خواستید مجددا ویندوز را نصب کنید) به کمک این فایل همه چیز را در کمتر از 10 دقیقه به حالت اول برگردانید.

الف) ساخت فایل Image از درایو حاوی ویندوز قبل از هر چیز باید یک ویندوز سالم و بکردر درایو C نصب کنید و تمام نرم افزارهای لازم خودتان را هم در آن install کنید. همه درایورهای لازم سیستم را هم نصب کنید و حتی با آنتی ویروس به روز شده هم سیستم را چک کنید و خلاصه سیستم دلخواهتان را در درایو C پیاده کنید. همچنین سعی کنید فایلهای غیرمرتبط به ویندوز (مانند فایلهای موسیقی ، فیلم و غیره) را به درایوهای دیگر منتقل کنید. حالا به محیط DOS بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید. (رفتن به محیط DOS با اجرای دستورCmd درRun ویندوز انجام می گیرد) از منوی برنامه Ghost این گزینه ها را به ترتیب انتخاب کنید: Local > Partition > To Image درایوC (حاوی ویندوز و کلیه برنامه ها) را از هارددیسک انتخاب کنید. محل ذخیره فایل Image را انتخاب کنید و دکمه Save را بزنید. (نیازی به انتخاب گزینه فشرده سازی نیست) از این به بعد هر موقع که نیاز به نصب مجدد ویندوزداشته باشید می توانید از این Imag استفاده کنید.

ب) بازیابی ویندوز از فایل Image درایوی که می خواهید ویندوز روی آن نصب شود را فرمت کنید. (درایو C) توجه کنید که فقط از همان درایوی که فایل Image را ساخته اید، مجددا می توانید Image را کپی کنید به محیط DOS بروید و فایل Ghost.exe را اجرا کنید. از منوی برنامه Ghost این گزینه ها را به ترتیب انتخاب کنید: Local > Partition > From Image درایوC ( که قرار است ویندوز و کلیه برنامه ها در آن نصب شود) را از هارددیسک انتخاب کنید. پارتیشن (درایو) مبدا حاوی فایل Image را انتخاب کنید. پارتیشن (درایو) مقصد (درایو C را که فرمت کرده اید و آماده نصب ویندوز است) را انتخاب کنید و چند دقیقه صبر کنید تا ویندوز اصلی و سالمی را که قبلا Image گرفته اید ، آماده شود.