وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زمین خوردن یک کودک، هشت کشته بر جای گذاشت!

زمین خوردن یک کودک، هشت کشته بر جای گذاشت!
هشت دانش آموز یک مدرسه در چین زیر دست و پا جان باختند.
در این حادثه که در یکی از مدارس راهنمایی استان هونان چین رخ داد هفت دانش آموز پسر و یک دانش آموز دختر یازده ساله تا 14 ساله کشته شدند.
حادثه زمانی رخ داد که یکی از دانش آموزان هنگام پائین آمدن از پله‌های مدرسه زمین خورد و دهها دانش آموز پشت سر وی نیز تعادل خود را از دست دادند و به روی هم افتادند.

در این حادثه 26 دانش آموز نیز زخمی شدند که پنج تن از آنان در بیمارستان بستری هستند و هشت دانش آموز دیگر نیز هنوز تحت نظر پزشکان قرار دارند.
این حادثه ساعت بیست و یک و ده دقیقه به وقت محلی در مدرسه راهنمایی خصوصی یوکایی در شهر جو کینگهوا رخ داد؛ مدرسه راهنمایی یوکایی از بهترین مدارس منطقه شیانگ شیان است و اکنون 3500 دانش آموز در آنجا به تحصیل مشغول هستند.
یکی از مسئولان این مدرسه راهنمایی گفت ساختمان پنج طبقه مدرسه چهار در خروجی دارد اما بیشتر دانش آموزان به علت بارش باران نزدیکترین در خروجی به محل خوابگاهشان را برای بیرون رفتن از ساختمان انتخاب کرده بودند.
تحقیق درباره علت وقوع این حادثه آغاز شده است و مدیر و رئیس شورای اداری این مدرسه هم اکنون تحت بازپرسی قرار دارند؛ مسئولان چینی رئیس اداره آموزش و پرورش شهر جو کینگهوا را از سمت خود برکنار کرد! و متعهد شد هر شخصی را که عامل این حادثه بوده است مجازات کند.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره