وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از روناک یونسی، لیلا اوتادی، امین حیایی و…

خبرهای جدید از روناک یونسی، لیلا اوتادی، امین حیایی و…
چهره ها و خبرها
امین حیایی به زودی بازی در فیلم سینمایی «شب استوایی»، به کارگردانی «کاظم راست گفتار» را آغاز خواهد کرد. این فیلم که پیش از این «بخشکی شانس» نام داشت، هم اکنون در مرحله پیش تولید است. بیشتر صحنه های «شب استوایی»، در مالزی جلوی دوربین می‌رود. در این فیلم به جز امین حیایی، چند بازیگر خارجی نیز حضور خواهند داشت. امین حیایی پیش از این با «راست گفتار» در فیلم های «عروس خوش قدم»، «نقاب» و «پسرتهرونی»، همکاری داشته است. حیایی فیلم «شب» رسول صدرعاملی را نیز در نوبت اکران دارد.

فرخ نعمتی به گروه بازیگران فیلم تلویزیونی «ترانه پاییزی»، به کارگردانی «بهمن زرین پور» پیوست. این فیلم یکی از تله فیلم های مجموعه «ده عکس» است که مبارزات دانشجویان دانشگاه و تلاش آن ها را، برای انتشار یک هفته نامه در دوران انقلاب اسلامی‌به تصویر می‌کشد. عمار تفتی، امیرمحمد زند، ارسطو خوش رزم، ساره بیات و امین میری از دیگر بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.

افشین نخعی بازی در فیلم «مسافر ارغوان»، به نویسندگی و کارگردانی «اسماعیل رحیم  زاده» را آغاز کرد. داستان این فیلم درباره فرمانده گردانی است که پس از گذشت سال ها از جنگ، برای پیدا کردن یکی از افراد گروهش، همراه گروه تفحص عازم جنگل های ایلام می‌شود. امیرحسین مدرس، مهدی صبایی، محرم زینال زاده، علیرضا جاویدنیا و زهرا سعیدی از دیگر بازیگران «مسافر ارغوان» هستند.

روناک یونسی بازی در فیلم سینمایی «سینماسوخته»، به کارگردانی «مهرشاد کارخانی» را به پایان رساند. این فیلم دو شخصیت اصلی دارد که تا غروب فرصت دارند، تا شاهد یک قرار ۳۰ ساله باشند. میلاد کی مرام، نیلوفر شهیدی، اکبر معززی، کرامت رودساز و امیرحسین عسگری نیز در «سینماسوخته» به ایفای نقش پرداخته اند. روناک یونسی چندی پیش مجموعه تلویزیونی «رستگاران» را، در حال پخش از سیما داشت.

ستاره اسکندری به تازگی جلوی دوربین مجموعه تلویزیونی «وضعیت سفید»، به کارگردانی «حمید نعمت ا…» رفت. فیلم نامه این مجموعه را «هادی مقدم دوست» و «حمید نعمت ا…» به نگارش درآورده اند. این مجموعه تلویزیونی داستان موشک باران تهران را به تصویر می‌کشد. لیندا کیانی، افسانه بایگان، مونا احمدی، عزت ا… مهرآوران، حسن پورشیرازی، افسانه چهره آزاد، امیرحسین رستمی، اسماعیل سلطانیان، مهین شهابی و پوراندخت مهیمن از دیگر بازیگران «وضعیت سفید» هستند.

طناز طباطبایی بازی در فیلم سینمایی «مرهم»، به کارگردانی «علیرضا داوودنژاد» را به نیمه رساند. فیلم برداری این فیلم مدتی به سبب کسالت داوودنژاد، متوقف شده بود. در این فیلم که مضمونی اجتماعی دارد، بازیگران دیگری چون رضا داوودنژاد، محمدرضا داوودنژاد، احترام السادات حبیبیان و جمعی از نابازیگران ایفای نقش دارند. طناز طباطبایی هم اکنون فیلم «صداها»ی فرزاد موتمن را در حال اکران دارد که نمایش آن، با حواشی فراوانی همراه شد.

سحر ولدبیگی پس از جشنواره فجر با فیلم سینمایی «خاله سوسکه»، به کارگردانی «نادر ترکمان» میهمان سالن های سینما می‌شود. این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است، حکایت افسانه خاله سوسکه را از اولین روایت چاپی، تا به امروز شامل می‌شود. علی سلیمانی، فروغ قجابگلو، شاه علی سرخانی و فریده دریامج، از دیگر بازیگران «خاله سوسکه» هستند.

حسن پورشیرازی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «لطفا مزاحم نشوید»، به کارگردانی «محسن عبدالوهاب» پیوست. این فیلم که نخستین تجربه کارگردانی مستقل «عبدالوهاب» می‌باشد، یک طنز اجتماعی است که براساس فیلم نامه ای از خود وی، جلوی دوربین رفته است. باران کوثری، سیامک صفری، حامد بهداد و مجید بهرامی، از دیگر بازیگرانی هستند که در «لطفا مزاحم نشوید» حضور دارند. «محسن عبدالوهاب» پیش از این فیلم های «خون بازی»، «گیلانه» و «روزگار ما» را، به همراه «رخشان بنی اعتماد» کارگردانی کرده است.

محمدرضا آهنج قصد دارد فیلم سینمایی «دزدان دریایی» را، به تهیه کنندگی «فاطمه سمرقندی» کارگردانی کند. فیلم نامه این فیلم هم اکنون در مرحله بازنویسی است. «دزدان دریایی» در ژانر اکشن جاسوسی و با موضوع «خلیج عدن»، جلوی دوربین خواهد رفت.

ناصر شفق از کارگردانی فیلم «پاییز»، با موضوع دفاع مقدس خبر داد. وی با کارگردانی این فیلم به جرگه کارگردانان سینما می‌پیوندد. وی آخرین فعالیتش در عرصه سینما، تهیه کنندگی فیلم «تقاطع» ابوالحسن داوودی است. شفق در «پاییز» داستان دختر نابینایی را روایت می‌کند که به واسطه حس لامسه، رنگ ها را تشخیص می‌دهد و در دوران دفاع مقدس، به یک شهود عرفانی می‌رسد.

لیلا اوتادی بازی در فیلم سینمایی«عروسک»، جدیدترین فیلم «ابراهیم وحیدزاده» را به پایان رساند. این فیلم که مضمونی کمدی دارد، داستان دختری است که مدتهاست در پی یافتن کاری است. حسام نواب صفوی، بهاره رهنما، علیرضا خمسه، بهنوش بختیاری، ثریا قاسمی، سیروس ابراهیم زاده و جمشید شاه محمدی از دیگر بازیگران «عروسک» هستند.