وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دوستی عجیب خرس و شیر و پلنگ

دوستی عجیب خرس و شیر و پلنگ
یک خرس به همراه یک پلنگ و شیر یکی از عجیب‌ترین روابط دوستی را در دنیای حیوانات شکل داده اند.

این سه حیوان 8 سال پیش در یکی از حملات مبارزه با مواد مخدر پلیس در آتلانتا در حالی که فقط دو ماه سن داشتند نجات پیدا کردند و سپس به باغ وحشی در جرجیا انتقال پیدا کردند.

بعد از آنکه آن‌ها به باغ وحش و مرکز نجات حیوانات Noah"s Ark واقع در جرجیا منتقل شدند ، مسوولان این مرکز تصمیم گرفتند این حیوانات را در کنار یکدیگر نگهداری کرده و بزرگ کنند.

داین اسمیت یکی از مدیران باغ وحش در این باره گفت : ما می‌توانستیم این سه حیوان را از یکدیگر جدا کنیم ، اما چون آن‌ها مانند یک خانواده و به همراه هم به این مرکز منتقل شدند ، ما تصمیم گرفتیم از آن‌ها در کنار یکدیگر مراقبت کنیم.

طبق اطلاعات ما ، اینجا تنها مکانی است که شما می‌توانید ترکیبی از این سه حیوان را در کل جهان مشاهده کنید.

بعد از 8 سال زندگی در باغ وحش ، این پلنگ ، خرس و شیر به محل جدیدی که برای آن‌ها ساخته شده است منتقل شده اند و بازدیدکنندگان می‌توانند از این پس از نزدیک رابطه دوستی عجیب بین این حیوانات را تماشا کنند.

البته ما در ابتدا بودجه کافی برای منتقل کردن ‌آن‌ها به مکان جدید را نداشتیم.اما هم‌اکنون محل جدید نگهداری آن‌ها آماده شده است و از این پس بازدیدکنندگان بهتر می‌توانند این خانواده عجیب را از نزدیک تماشا کنند.

بالو که خرس این خانواده است نزدیک به 453 کیلوگرم ، شره خان ببر و لئو شیر خانواده هر دو 158 کیلوگرم وزن دارند و مانند برادر در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

از آن‌جایی که لئو یک شیر است و اغلب اوقات روز را مانند دیگر شیرها در خواب به سر می‌برد ، بالو و شره خان رابطه بسیار نزدیک‌تری با یکدیگر برقرار کرده اند.

دیدن صحنه‌هایی مانند این که یک خرس بزرگ آمریکایی دستان خود را به دور یک ببر حلقه می‌کند و با هم بازی می‌کنند بسیار شگفت انگیز و عجیب است.

زمانی که لئو از خواب بیدار می‌شود ، این سه حیوان باقیمانده روز را با گذران در کنار یکدیگر سپری می‌کنند و تا زمانی که هر کدام از آنان به دنبال غذا بروند این همنشینی ادامه پیدا می‌کند.

آن‌ها هم‌چنین برای گرم ماندن معمولا در کنار یکدیگر می‌خوابند و این اتفاقات تعجب هر بیننده ای را به خود جلب می‌کند.

ساخت محل جدید نگهداری آن‌ها نزدیک به 15 هزار پوند هزینه در بر داشته است و باید تا حد ممکن مقاوم و محکم ساخته می‌شد تا بتواند به عنوان خانه جدید این دوستان مورد استفاده قرار گیرد.



 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره