وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

جزئیات تکان‌دهنده قتل یک زن در بیابان‌های «یوردوشا»

جزئیات تکان‌دهنده قتل یک زن در بیابان‌های «یوردوشا»
به گزارش وطن امروز، اعضای خطرناک این باند به بهانه مسافرکشی 6 زن را به بیابان‌های اطراف پاکدشت ورامین کشاندند و با تهدید چاقو از آنان سرقت کردند تا اینکه پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود زنی از سوی رهگذری پیدا شد. 29 مهرماه سال جاری راننده خودرویی وقتی از بیابان‌های «یوردوشا» می‌گذشت با پیکر نیمه‌جان و خون‌آلود زنی مواجه شد که در کنار جاده افتاده بود. راننده خودرو که وحشت در چهره‌اش موج می‌زد، زن جوان را به کلانتری 14 حصار امیر ورامین برد. وقتی ماموران کلانتری در جریان این حادثه تلخ قرار گرفتند، بلافاصله زن مجروح را به بیمارستانی در پاکدشت انتقال دادند.

آخرین دست‌نوشته پیش از مرگ

زن جوان به‌خاطر خونریزی‌های زیاد نمی‌توانست پرده از جزئیات ماجرا بردارد و فقط توانست در برگه‌ای که ماموران پیش رویش گذاشته بودند، بنویسد: «نام راننده سیاوش بود».
این جمله تنها سرنخ اصلی کارآگاهان ورامین بود. تحقیقات از خانواده زن جوان نشان می‌داد وی در روز حادثه از پاکدشت برای دیدار یکی از دوستانش به ورامین رفته است و قرار بود که چند ساعت بعد به خانه بازگردد.

در شاخه نخست ماموران متوجه شدند پول و جواهرات این زن به سرقت رفته است. وقتی فرضیه سرقت به بهانه مسافرکشی قوت گرفت، کارآگاهان با توجه به دست‌نوشته، دستگیری سیاوش را در دستور کار قرار دادند. در حالی که تحقیقات برای افشای جزئیات پرونده ادامه داشت، پزشکان خبر دادند طعمه بیابان‌های یوردوشا به‌خاطر جراحات بسیار به کام مرگ فرو رفته است. با مرگ این زن پرونده جنایت تکان‌دهنده‌ای پیش‌روی بازپرس ویژه قتل پاکدشت قرار گرفت. در ادامه تحقیقات زن جوانی به آگاهی پاکدشت مراجعه و سرنخ جدیدی از عاملان سرقت در بیابان‌های یوردوشا را فاش کرد.
این زن به ماموران گفت: می‌خواستم به خانه‌ام بروم که خودروی پرایدی مقابل پایم ترمز کرد. هنوز مسافتی را نرفته بودیم که 2 مرد دیگر سوار خودرو شدند. در یک لحظه احساس ترس کردم. لحظاتی نگذشته بود که مردان خودروی پراید با تهدید چاقو مرا به روستایی کشاندند و طلا و پول‌هایم را به سرقت بردند. وقتی مشخص شد اعضای این باند به صورت سازمان‌یافته و زنجیره‌ای با تهدید چاقو دست به سرقت از مسافران زن می‌زنند، چهره فرضی متهمان از سوی مالباخته ترسیم شد. به دنبال اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس صاحب خودروی پراید شناسایی شد و کارآگاهان در یک عملیات ضربتی وی را در خانه‌اش دستگیر کردند.

در بازرسی از خانه وی تعدادی انگشتر و گردنبند طلا پیدا شد. سیاوش در بازجویی‌های نخست منکر هرگونه اتهامی شد، اما وقتی کارآگاهان به بازرسی از خودروی وی پرداختند آثار لکه‌های خون را روی صندلی عقب دیدند. با افشای این حقیقت سیاوش چاره‌ای جز اعتراف ندید و در بازجویی‌ها پرده از تبهکاری‌های خود و همدستانش برداشت. وی گفت: با همدستی 3 تن از دوستانم باندی تشکیل دادیم و با سوار کردن زنان و دختران جوان، آنها را به بیابان‌های اطراف پاکدشت می‌کشاندیم و با تهدید چاقو طلاها و پول‌های طعمه‌هایمان را به سرقت می‌بردیم. تبهکار حرفه‌ای که سرکردگی این باند مخوف را برعهده داشت در ادامه گفت: وقتی زنان را به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردم کمی دورتر همدستانم نیز سوار می‌شدند و در تاریکی شب با تهدید چاقو آنان را به بیابان‌های یوردوشا می‌بردیم و دست به سرقت می‌زدیم.

با ادعاهای سیاوش سرکرده گروه خطرناک اعضای دیگر این باند به نام‌های کریم، محمد و علی در چندعملیات جداگانه دستگیر شدند و در بازجویی‌ها به 6 مورد سرقت از زنان و دختران جوان اعتراف کردند که در یکی از این سرقت‌ها یکی از طعمه‌هایشان به کام مرگ فرو رفت. وی درباره جنایت تکان‌دهنده گفت: وقتی می‌خواستیم پول و جواهرات یکی از طعمه‌های خود را سرقت کنیم، با مقاومت وی روبه‌رو شدیم. به همین خاطر چند ضربه چاقو به زن جوان زدیم و وی را خون‌آلود در بیابان رها کردیم. با فاش شدن جزئیات تکان‌دهنده سرقت‌های این باند مخوف دادستان پاکدشت با تقاضای چاپ عکس بدون پوشش تبهکاران بیابان‌های یوردوشا از کسانی که در دام آنان گرفتار شده‌اند خواست برای شکایت به پلیس آگاهی پاکدشت یا شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب پاکدشت مراجعه کنند.