وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

طلاق بخاطر خداحافظی گرم شوهر با پیرزن 75ساله

طلاق بخاطر خداحافظی گرم شوهر با پیرزن 75ساله
زنی با حضور در دادگاه خانواده اعلام کرد چون شوهرش در یک مهمانی با زنی 75 ساله خداحافظی گرم کرده و با او دست داده است دیگر حاضر به زندگی با او نیست.

این زن 28 ساله که پریسا نام دارد و چهار سال از ازدواج با شوهرش صدرا می‌گذرد روز گذشته به اتفاق همسرش در دادگاه خانواده حاضر شد تا از او جدا شود. وی هنگامی که در برابر پرسش قاضی حسن عموزادی در مورد این درخواستش قرار گرفت، گفت چون صدرا چند شب قبل در یک مهمانی با زنی 75 ساله دست داده و خداحافظی گرمی کرده است دیگر نمی‌تواند با او زندگی کند.

وی در تشریح این ماجرا گفت؛ «هفته گذشته برادر صدرا ما را به خانه شان دعوت کرد.اما در آخر هنگام خداحافظی من صحنه‌یی را دیدم که از آن شب به بعد فکر کردن به آن آزارم می‌دهد. وقتی ما با همه خداحافظی کردیم صدرا با یکی از فامیل های دورشان که زنی 75 ساله است دست داد. این کار او باعث خجالت من شد و با عصبانیت آنجا را ترک کردم و به خانه پدرم رفتم. صدرا با این کارش به من خیانت کرده و دیگر هیچ علاقه یی به او ندارم.»
سپس نوبت به صدرا رسید تا در برابر ادعای همسرش از خود دفاع کند. او گفت؛ «زنی که با او دست دادم سالخورده و از اقوام دورم بود. سال ها بود همدیگر را ندیده بودیم و وقت خداحافظی او دستش را به طرف من گرفت. من هم برای اینکه به او بی احترامی نکنم دستش را گرفتم.»

در پی این اظهارات قاضی عموزادی به گفت وگو با زوج جوان پرداخت.این صحبت ها دقایقی ادامه یافت تا اینکه عاقبت پریسا از خواسته اش صرف نظر کرد و همراه شوهرش از دادگاه خارج شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره