وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اولین خواننده رپ عربستان

اولین خواننده رپ عربستان
"قصی" اولین خواننده "رپ" در عربستان سعودی است. وی معتقد است گرایش جوانان عرب روز به روز نسبت به آهنگ و موزیک‌های "رپ" افزایش می‌یابد و علت افزایش گرایش جوانان به اینگونه آهنگ‌ها، حل برخی مسائل و مشکلات روحی از طریق این موزیک است.
"قصی" آخرین آلبوم خود با نام "salam" که شامل شانزده ترانه بوده را به سبکی جدید ساخته است. به گونه‌ای که ترکیبی از سبک "هیپ اند هاپ"، نی و طبل شرقی در آن شنیده می‌شود.

این خواننده عربستانی جوان، از طریق آلبوم اخیر خود، مردم جهان را به صلح و دوستی فراخوانده است.

گفتنی است "قصی" متولد شهر ریاض و ساکن شهر جده است. وی به این دلیل که اولین خواننده رپ کشورش بوده، در میان جوانان عربستانی به "اسطوره" شهرت دارد. او چند سالی از عمر خود را برای تحصیلات دانشگاهی در ایالات متحده آمریکا گذراند و در همان دوران با موزیک رپ آشنا شده و به اینگونه خوانندگی روی آورد.

وی اوایل دهه نود قرن گذشته میلادی، هنگامی که بسیار نوجوان بود، با نام "DJ" فعالیت خود را در جشن‌های عروسی آغاز کرد و در سال 1994 اولین آلبوم خود را با همکاری چند تن از دوستانش، تولید کرد. در سال 1996 به آمریکا رفته و پس از بازگشت به کشورش در سال 2002 فعالیت خود را مجددا اما اینبار با سبکی جدید آغاز کرد.
وی اولین آلبوم خود به سبک "رپ" را در سال 2008 که ترکیبی از زبان عربی و انگلیسی است را تولید و به بازار عرضه کرد اما به طور مخفیانه در بازارهای عربستانی به فروش می‌رسد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره