وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

در لحظه های زندگی….

در لحظه های زندگی….
در لحظه های شادی، غم، پیروزی ، شکست و …. به یاد کیستی؟

لحظه‌ی شادی، پروردگار را ستایش کن.حمد و سپاس مخصوص اوست و هیچ‌کس و هیچ‌چیز در مرتبه‌ی او شایسته‌ی ثنا نیست.

در لحظه‌ی سختی، فقط از خداوند کمک بخواه. او بهترین فریادرس است و همیشه با تو و در کنار توست.

در لحظه‌ی حیرانی و گمراهی، فقط خدا را جست‌ و ‌جو کن. او هدایت‌گر به سوی نعمت‌هاست. راه‌ درست را از او بخواه چرا که تنها او از پیدا و نهان باخبر است.

در لحظه‌ی آرامش، معبود را مناجات کن. او تنها اجابت‌کننده‌ی دعاهاست. برای همه دعا کن به‌ خصوص برای کسانی‌که در حقشان بدی کرده‌ای و همین‌طور برای کسانی‌که با تو مشکل دارند و در‌ آخر، برای خواسته‌های خودت دعا کن، او همه را گوش می‌دهد.

در لحظه‌ی نا امیدی، امیدت به‌ خدا باشد. او امید نا امیدان است و همیشه به ‌یاد داشته‌باش که "این نیز بگذرد."

در لحظه‌ی تنهایی، پروردگار را صدا بزن. او هیچ‌ وقت بنده‌اش را تنها نمی‌گذارد. همین الآن می‌توانی حضورش را در کنارت حس کنی. فقط کافی‌است صدایش بزنی. او تنها یار تنهایی‌هاست.

در لحظه‌ی نیاز، حاجت خود را از درگاه خالق هستی طلب‌کن زیرا "نتیجه‌ی طلب از خلق اگر روا شود منت است و اگر نه ذلت، در حالی‌که طلب از او اگر برآورده شود نعمت است و اگر نه حکمت." و به‌ خاطر داشته باش که او بی‌نیاز مطلق است.

در لحظه‌های دردناک، به‌خداوند اعتماد کن. او بهترین معتمد است و هرگز پشت تو را خالی نمی‌کند. برای هردردی درمانی اندیشیده‌است.

در لحظه‌ی موفقیت، از خدا فزونی ایمان بخواه و بدان‌که این مرحله نیز پایان راه نیست بلکه آغازی‌است برای برداشتن گام‌های بعدی. در هر قدم بر ایمان خود بیفزا.
در لحظه‌ی دلشکستگی، دلت را به‌خدا بده. او بهترین مونس است، همیشه برای تو وقت دارد و هیچ‌گاه دل تو را نمی‌شکند.

در لحظه‌ی عاشقی، خالق عشق را درنظر داشته‌باش. باید از عشق زمینی به عشق آسمانی رسید.

در لحظه‌ی نگرانی‌ و ‌دلواپسی، از ذکرش غافل نشو چون "یاد خدا آرام‌ بخش دل‌هاست." همه‌چیز در حیطه‌ی قدرت و کنترل اوست. پس توکلت فقط به ‌خدا باشد. کارها را به‌او بسپار تا زمان انتظار به‌آخر رسد.

در لحظه‌ی پیروزی، از معبود، تواضع و فروتنی طلب کن. از غرور بپرهیز که بزرگ‌ترین اشتباه است.

در لحظه‌ی شکست، مطمئن باش خداوند دست تو را گرفته‌ است و نمی‌گذارد زمین بخوری مگرآن ‌که خودت دست او را رها کنی. هر شکستی باید مقدمه‌ای برای پیروزی باشد.

در لحظه‌ی ضعف و ناتوانی، از قادر مطلق توانایی بخواه. هیچ‌چیز برای او غیر ممکن نیست.

در لحظه‌ی کار، به خدا تکیه کن. او محکم‌ترین تکیه‌گاه و پشتیبان است. هرکاری را با نام او شروع کن. بکوش، پشتکار داشته‌باش، سپس همه‌چیز را به خدا واگذار کن. کسی که خود حرکت می‌کند، خداوند به او برکت می‌دهد.
در لحظه‌ی تاریکی، با نورکلامش دلت را روشن کن و آن‌را مایه‌ی برکت و روشنایی زندگی خود قرار بده.

در لحظه‌ی پریشانی، به‌خداوند پناه ببر که او امن‌ترین پناه‌گاه است.

در لحظه‌ی دلتنگی، با معبود خود راز ‌و‌ نیازکن. او دانای اسرار نهان و محرم رازهاست.

همیشه و در هرحال پروردگار را با صدای آرام و با احترام بخوان. او قدرت و ظرفیت انجام هرکاری را دارد. توجه‌ات را از خود و خلق برداشته و به‌ وی معطوف کن. خداوند تو را عاشقانه، بدون هیچ‌قید ‌و‌ شرطی دوست می‌دارد و هیچ‌چیز نمی‌تواند از شدت این‌عشق بکاهد. او در لحظه‌های خواب‌و‌بیداری، اضطراب‌و‌آرامش،کار‌و‌تفریح و خلاصه درهر موقعیت و شرایطی مراقب تو و لطفش شامل حالت است. به‌ معبود بیندیش، ایمانت را محکم‌کن و از او آمرزش بخواه. همه‌چیز درست می‌شود.

آنگاه که دوست داری همواره کسی بیادت باشد به یاد من باش،که همیشه بیاد توام.
از طرف بهترین دوستت *خدا *