وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رازهایی از بازیگران سینمای ایران

رازهایی از بازیگران سینمای ایران
1.سعید سهیلی اویل دهه 80 قصد ساخت فیلم برهنه را داشت اما مسئولان با این نام موافقت نكردند. سهیلی كه نمی توانست كلمه برهنه را از اسم فیلمش حذف كند پس از چند روز عنوان شب برهنه را برای آن برگزید.

2 . نام شناسنامه ای سیاوش طهمورث ، حسن طهمورث نیا است.

3 . كمال تبریزی تصمیم گرفت برای جلوگیری از تنش تا قبل از نمایش مارمولك هیچ كدام از عكس های پرویز پرستویی با لباس روحانی در اختیار مطبوعات قرار نگیرد و در حقیقت ماجرای این فیلم چند ماه پس از ساخت و در جشنواره فیلم فجر لو رفت.

4 . رامبد جوان چند سالی از بازیگری كنار كشید و سرگرم كسب درآمد در یك شركت تبلیغاتی شد.

5 . پگاه آهنگرانی بازیگر دختری با كفش های كتانی از فعالان ستاد انتخابی دكتر معین در آخرین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود.

6 . مهدی فخیم زاده پس از فروش استثنایی خواستگاری تصمیم گرفت خودش روی فیلم های جدیدش سرمایه گذاری كند و بلافاصله دو فیلم ساده لوح و شتابزده را ساخت اما مافیای سینمای ایران كاری كرد كه هر دو فیلم او در شرایط نامناسب اكران شوند و از نظر مالی متضرر شود.

7 . داریوش كاردان و مهران مدیری زمانی  یكدیگر را دوست داشتند اما حالا سایه هم را با تیر می زنند و حتی حاضر نیستند در یك مناظره تلویزیونی كنار هم بنشینند.

8 . گر بودجه و حوصله اجازه می داد مسعود ده نمكی چند روز پیش از آغاز تولید اخراجی ها قطعا هنرپیشه نقش مجید سوزوكی را تغییر می داد اما این اتفاق رخ نداد و كامبیز دیر باز گرچه اصلی ترین نقش اخراجی ها را بازی كرد اما حضورش زیر سایه اكبر عبدی ، امین حیایی، شریفی نیا ، ارژنگ امیر فضلی و … قرار گرفت.

9 . مسعود كیمیایی یكبار به عنوان تهیه كننده سرمایه گذاری فیلمی از داریوش مهرجویی را بر عهده گرفت و دست بر قضا این فیلم به كم فروش ترین فیلم دوران سینمایی مهرجویی تبدیل شد.

10 . شاهد احمدلو زمانی كه یك كودك بود همراه با پدرش سر صحنه فیلم های پدرش سر صحنه فیلم های مسعود كیمیایی می رفت و به همین دلیل عاشق سینما شد و در فیلم دندار مار یك نقش نسبتا طولانی را بازی كرد.

11 . فیلم نقاب تا اواسط تولید پوكر نام داشت اما با اخطار مسوولان وقت وزارت ارشاد و حذف قسمت هایی از فیلمنامه كاظم راست گفتار نام آن را به نقاب تغییر داد.

12 . ثریا قاسمی متولد سال 1319 از معدود بازیگران سالهای پس از انقلاب است كه در ابتدای دهه 40 موفق به دریافت مدرك لیسانس شد. او لیسانسیه زبان انگلیسی است.

13 . جمشید مشایخی در خلوت خودش شعر می گوید اما این سروده ها را فقط با همسرش در میان می گذارد .

14 . جمشید هاشم پور تا یك سال پیش تنها بازیگر سینمای ایران بود كه تلفن همراه نداشت و معتقد بود كه اعصابش را به هم می ریزد. او به اصرار اعضای خانواده اش مدتی است به جمع موبایل داران پیوسته است.

15 . ناصر چشم آذر هنگامی كه فیلم ساحره برای روزنامه نگاران و منتقدان سینما در حال پخش بود شروع به داد و فریاد كرد و خواستار دستمزد خود شد. كارگردان این فیلم ضمن پرداخت دستمزد موسیقی او را از این فیلم حذف كرد و از بابك بیات خواست تا موسیقی جدیدی برای آن بسازد.

16 . اكبر عبدی آنقدر خانواده دوست است كه تمام اعضای خانواده اش را در یك آپارتمان مستقر كرده است.

17 . غلامحسین لطفی بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل ضعف مالی طی دوران نوجوانی اش در یكی از سینماهای شهر قزوین به عنوان كنترلچی مشغول فعالیت شد.

18 . محمود پاك نیت و مهوش صبركن گرچه زوج هنری خوشبختی هستند اما برای پذیرش پیشنهادات بازی كاملاً مستقل عمل می كنند و تا حالا برای حضور در هیچ پروژه ای یكدیگر را تحمیل یا حتی توصیه نكرده اند.

19 . نیكی كریمی تعداد از عكس های دوران كودكی اش را به داریوش مهرجویی داد تا در چند سكانس از فیلم پری از آنها استفاده كند.

20 . علی حاتمی اولین كسی بود كه متوجه بیماری سرطان خود شد اما طوری رفتار كرد كه هیچ كدام از اطرافیانش متوجه این موضوع نشوند.

21 . مهناز افشار یكی از گزینه های فریدون جیرانی برای حضور در پارك وی بود اما چون با پروژه دیگری قرارداد بسته بود علی رغم میل باطنی اش نتوانست همكاری با فریدون جیرانی را آغاز كند.

25 . لعیا زنگنه اولین بازیگری بود كه پس از پایان بازی در یكی از فیلم هایش به دادگاه مراجعه كرد و از دست بازیگر نقش مقابلش رسما شكایت كرد.

21 . عباس كیارستمی گرچه سالهاست مطابق خارجی ها فیلم می سازد اما عاشق زندگی سنتی است و خوردن غذاهای ایرانی را به خوراكی های فرنگی ترجیح می دهد.

22 . هم همسر اول بهروز افخمی از هنرمندان سینما بود( ناهید طلوع ) و هم همسر دوم او( مرجان شیرمحمدی ).

23 . اردلان شجاع كاوه بازیگر سریال چارخونه یكی از اساتید رشته بازیگری در دانشگاه است. شجاع كاوه خودش فوق لیسانس تئاتر است.

24 . میترا حجار بازیگری است كه ماه هاست ایران را ترك كرده، مدتی است در شبكه جام جم به عنوان مجری فعالیت می كرد اما چون بازیگری سینما را دوست داشت قید تلویزیون را زد .

25 . محمدرضا فروتن كه خودش شاگرد كیومرث پوراحمد می دانست در پشت صحنه فیلم اتوبوس شب با یكی از عوامل فیلم درگیر شد و پور احمد را از حركت خود بسیار ناراحت كرد.

26 . ابولفضل پورعرب تا كنون سه بار زندگی مشترك تشكیل داده اما متاسفانه در هر سه مورد به بن بست رسیده است.

27 . حسین پناهی در سال های پایانی زندگی اش وضعیت مالی مناسبی نداشت. با درگذشت او پرویز پرستویی یكی از چهر هایی بود كه به صورت مخفیانه قسمت عمده ای از هزینه های برگزاری مراسم بزرگداشت دوست قدیمی خود را تقبل كرد.

28 . امین تارخ در آخرین روزهای فیلمبرداری پرونده هاوانا با علیرضا رئیسان كارگردان این فیلم دچار اختلاف شد و به همین دلیل در چند جلسه پایانی فیلمبرداری پرونده هاوانا غایب بود.

29 . فتحعلی اویسی گرچه در امریكا مدرك كارگردانی سینما گرفته و سازنده فیلم پرفروشی مثل مریم و میتیل هم بوده اما سال هاست فیلم جدیدی نساخته.

30 . سعید امیر سلیمانی سال ها پیش فیلمی ساخت به نام چون ابر در بهاران كه در آن برای كمند و سپند نقش هایی در نظر گرفت . ولی چون فروشی نكرد دیگر فیلمی نساخت.

31 . مجید مجیدی كه به عنوان بازیگر وارد سینما شد حالابه كارگردانی مطح تبدیل شده حدود دو سال در جبهه حضور داشت اما هرگز دوست ندارد به خاطرات آن دوران اشاره كند.

32 . رخشان بنی اعتماد در سال 61 به عنوان دستیار كارگردان در پروژه آفتاب نشین ها حضور داشت اما با گذشت زمان بنی اعتماد نسبت به كارگردان آن فیلم صاحب اعتبار بیشتری شد .

33 . علی مصفا در آغاز اكران فیلم پارتی با تماسهای تهدیدآمیزی از سوی افرادی كه خود را متعلق به گروه های فشار می دانستند مواجه شد و دلهره زیادی را تحمل كرد اما خوشبختانه همه چیز یه خیر گذشت .

34 . سعید راد پسر مهربانی دارد كه در كانادا اقامت دارد . جالب است بدانید چند سال پیش فرزند او به مناسب سالروز تولد پدرش یك بلیت رفت و برگشت هواپیما را برای سعید را ارسال كرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره