وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

قرص ماه کامل واقعا می‌تواند کسی را دیوانه کند؟!

قرص ماه کامل واقعا می‌تواند کسی را دیوانه کند؟!
دانشمندان استرالیایی ادعا کرده اند بعضی از انسان‌ها در زمانی که قرص ماه به صورت کامل است از خود خشونت بیش‌تری نشان می‌دهند.

این تحقیق که در بیمارستان Calvary Mater Newcastle واقع در شمال سیدنی انجام شده است نشان می‌دهد در مدت یک سال نزدیک به 91 بیمار به دلیل بروز خشونت و اختلالات روحی به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه کردند که نزدیک به 25 درصد از این مراجعات در زمانی که ماه کامل است اتفاق افتاده است.

در حقیقت این تحقیقات نشان می‌دهد تعداد افرادی که در شب‌هایی که قرص ماه کامل است دست به خشونت می‌زنند دوبرابر زمان‌های دیگر در طول یک ماه است.

بعضی از این بیماران به دیگران مانند حیوانات حمله می‌کردند و اقدام به گاز گرفتن و چنگ انداختن می‌کردند.

لئونی کلاور یکی از محققان در این بررسی در این باره گفت : در گذشته این اعتقاد وجود داشت که افرادی هستند که در شب‌هایی که ماه کامل است به صورت گرگ در می‌آیند.شاید این ادعا از این جا نشات گرفته باشد که بعضی از انسان‌ها در این مواقع رفتارهای خشونت باری از خود نشان می‌دهند.تحقیقات نشان می‌دهد نزدیک به 60 درصد از افرادی که به دلیل بروز خشونت و اختلالات رفتاری به کلینیک‌های پزشکی و اورژانس مراجعه می‌کنند تحت تاثیر مشروبات الکلی و مواد مخدر قرار دارند.

این تحقیقات می‌تواند این نظریه را که در زمان‌هایی که قرص ماه کامل است احتمال بروز خشونت و اختلالات رفتاری افزایش پیدا می‌کند تایید کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره