وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

شکار عقابی بزرگ در یک ساختمان مسکونی در تهران

شکار عقابی بزرگ در یک ساختمان مسکونی در تهران
ستاد فرماندهی آتش‌نشانی عصر سه شنبه آتش‌نشانان ایستگاه 55 را به محل فرود یک قطعه عقاب در بلوار اشرفی اصفهانی، خیابان پارک اعزام کرد تا عملیات شکار عقابی را که در یک ساختمان مسکونی به دام افتاده بود آغاز کنند.

افشار حامدی فرمانده آتش‌نشانان در این باره گفت: این پرنده بزرگ که در پاسیو ساختمان مسکونی فرود آمده بود و توانایی پرواز نداشت باعث رعب و وحشت ساکنان این واحد مسکونی شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از پوشاک و تجهیزات ویژه این پرنده را به دام‌انداختند.

این فرمانده آتش‌نشانی توصیه کرد شهروندان در صورت مشاهده هر نوع حیوان غیراهلی در محیط شهری با توجه به خطرات بهداشتی و جانی از نزدیک شدن به آن خودداری کنند و با سامانه 125 آتش‌نشانی تماس بگیرند.
پیشتر نیز آتش‌نشانان یک قطعه پرنده شکاری را که برای رفع گرسنگی خود به واحد تولیدی جوجه یکروزه در جنوب غرب تهران هجوم برده بود به دام انداختند.

علی‌اکبر اصفهانی از آتش‌نشانان ایستگاه 16 که به اتفاق همکارش برای انجام این ماموریت اعزام شده بود گفت: پس از اطلاع این خبر در خیابان خلیج، واقع در خیابان ابوسعید با استفاده از وسایل و تجهیزات ویژه پرنده مهاجم را که به نظر می‌رسید شاهین باشد به دام انداختیم.