وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

زنان هم با 4مرد ازدواج کنند!! (فتوای عجیب نویسنده زن)

زنان هم با 4مرد ازدواج کنند!! (فتوای عجیب نویسنده زن)
علمای وهابی عربستان از فتوای یکی از زنان هم کیش خود به خشم آمده و او را " الضالة المضلة "( گمراه گمراه کننده) لقب دادند.
خانمی که گفته می‌شود " نادین البدیر "، نویسنده و دانشمند مصری است، که فتوا داده زنان نیز باید همانند مردان صاحب اختیار انتخاب چهار همسر باشند تا در تساوی حقوق مردان و زنان عدالت رعایت شود!
این موضوع با واکنش های متفاوت و البته مخالفت های بسیاری همراه شده است .در همین باره " شیخ عبدالله بن سلیمان المنیع " رئیس هیات العلماء عربستان " نادین البدیر " را " الضالة المضلة " نامیده و گفته است : مهم نیست که این خانم تبعه چه کشوری است و مهم نیست که جوابی به او داده شود زیرا سخن هجو همیشه هجو بوده و باطل همواره باطل است و امیدوارم که دستگاه قضایی حکم لازم را برای جلب و بازخواست این خانم صادر کند.

شیخ "عبدالله " همچنین افزود : سخنان این زن من را به یاد سخنان ابولهب انداخت که وقتی یک سوره کامل قرآن در مذمت و لعن او نازل شد سخنانی را بر زبان راند که البته شایسته خود او بود.

در همین باره " خالد فواد " نائب رئیس حزب "الشعب" مصر نیز در واکنش به این موضوع دادخواست محاکمه " البدیر " را به مدعی العموم مصر ارائه داده است.
لازم به ذکر است این زن با نوشتن مقاله‌ای در روزنامه "المصری الیوم" چاپ قاهره و انتشار آن در صفحه اول این روزنامه، اختیار داشتن 4 همسر برای مردان را " احتکار جنسی " نامید و خواهان صدور فتوای جهانی برای احقاق حق زنان در این مورد شد!