وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

سگ خون‌ آشام در آمریكا

سگ خون‌ آشام در آمریكا
آیا این جانور فقط یك سگ زشت است یا واقعا یك موجود افسانه‌ای كه كل آمریكا را به وحشت انداخته است؟

روزنامه بیلد گزارش داد، شبكه تلویزیونی KOTV (از گروه CBS) تصاویر حیوانی را نشان داد كه جسدش در استیلول (در ایالت اوكلاهاما آمریكا) پیدا شده است.

گفته می‌شود این حیوان می‌تواند چوپاكابرا (Chupacabra) باشد. در داستان‌ها آمده است، این موجود افسانه‌ای شب‌ها به خانه‌ها و اصطبل‌ها می‌رود و خون قربانیانش را می‌مكد!

اولین گزارش‌ها درباره این پدیده سال 1995 از پورتوریكو منتشر شد. ظاهرا خون هشت گوسفند به طور كامل مكیده شده بود و بر روی سینه همه آنها سه جای سوراخ دیده می‌شد.

بعدها گزارش‌های مشابهی از سراسر آمریكا ـ از شمال (ایالت مین آمریكا) تا جنوب (شیلی) ـ پخش شد. خون همه این حیوانات از سوراخ‌های كوچك (یا جای گازگرفتگی) تقریبا به طور كامل مكیده شده بود.

تعدادی از شاهدان عینی «چوپاكابرا» را همچون خزندگان وصف می‌كنند. دیگران ـ همانند جسدی كه در اوكلاهاما كشف شده است ـ آن را همچون سگ، اما دارای پوست چرمی مانند خزندگان و دارای دندان خون‌آشام می‌دانند. این جانور می‌تواند تا شش متر جهش كند.

شبكه خبری «سی.ان.ان» هم چند روز پیش گزارشی را درباره كشف چوپاكابرا در تگزاس پخش كرد. این موجود در یك تله گرفتار شده بود. دامپزشكان تاكنون نتوانسته‌اند این جانور را طبقه‌بندی كنند. آنها نمی‌دانند این موجود از كجا آمده است: جهش ژنی از كایوت‌ها بوده است یا؟

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره