وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

گلوله‌ای ۴۲ سال درون سر یک زن بود!!

گلوله‌ای ۴۲ سال درون سر یک زن بود!!
رسانه‌های چینی اعلام کردند که پزشکان در جنوب‌غرب چین موفق شدند یک گلوله را که به مدت چند دهه در داخل سر یک زن قرار داشت را با موفقیت از سر وی خارج کنند.
این در حالیست که این زن «هی ونینگ» ۶۵ ساله است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی چین افزود: من طی این ۴۲ سال هیچ احساس دردی نداشتم و تنها زمانی که یک روز برای غذا خوردن دچار مشکل شدم و سردرد به سراغم آمد، به پزشک مراجعه کرده و آن‌ها با عکسبرداری از سرم متوجه وجود یک شی خارجی درون غشای بیرونی مغزم شدند.
پزشکان در بیمارستان «چونگ گینگ» در جنوب‌غرب این کشور پس از جراحی سر این زن موفق شدند یک گلوله ۲/۵ سانتیمتری را از داخل سر وی بیرون آورند.

این زن ۶۵ ساله در ادامه خاطر نشان کرد: احتمال می‌دهم حین درگیری‌های مسلحانه‌ای که در انقلاب فرهنگی بین سال‌های ۱۹۶۶ میلادی تا ۱۹۷۶ میلادی در کشور روی داد، این گلوله از اسلحه یک شورشی یا مامور پلیس شلیک شده و وارد سر من شده باشد.
وی ادامه داد: در همان سال من به پزشک مراجعه کردم، اما آن‌ها تنها گفتند که تنها یک زخمی بر روی سرم است و از عکسبرداری امتناع کردند. با این حال، هم اکنون بسیار خوشحالم که طی این چهار دهه زنده مانده‌ام و از شر این گلوله کوچک داخل مغزم خلاص شدم.

پیش از این نیز یک مادر بزرگ چینی که در طول جنگ جهانی دوم یک گلوله نظامیان ژاپنی در مغز او فرو رفته بود تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. این مادر بزرگ ۷۷ ساله از ۱۳ سالگی این گلوله و متعاقبا درد همراه آن را در سرش محفوظ نگه داشت. تا اینکه بالاخره پس از جراحی موفقیت آمیز از شر این گلوله و سردرد ناشی از آن رهایی پیدا کرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره