وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خطرناک‌ترین دامنه‌های اینترنتی جهان

خطرناک‌ترین دامنه‌های اینترنتی جهان
فهرست منتشره از سوی مکافی نشان می‌دهد دامنه‌های وب بین‌المللی، دامنه‌های خطرناکی بوده و دامنه cm. کامرون خطرناک‌ترین دامنه اینترنتی است.

دامنه cm. کامرون به دلیل وجود خطرات امنیتی در 36.7 درصد از سایتهایش، خطرناک‌ترین دامنه وب است.

طبق سومین گزارش سالانه وضعیت بدافزارهای وب این شرکت امنیتی، به دلیل مشابه بودن cm. با com. بسیاری از خلافکاران اینترنتی سایت‌های ساختگی با استفاده از این دامنه ایجاد می‌کنند که به دانلود بدافزارها، جاسوس‌افزارها، تبلیغ افزارها و برنامه‌های ناخواسته دیگر منتهی می‌شوند.

چهار دامنه خطرناک بعدی cn. چین، ws. ساموا، ph. فیلیپین و su. اتحاد جماهیر شوروی سابق شناخته شدند؛ در سال 2008 دامنه hk. هنگ‌کنگ در صدر این فهرست بود اما امسال این دامنه در رتبه سی و چهارم قرار گرفت.

همچنین مطمئن‌ترین دامنه‌های کشوری که ممکن است تنها 0.1 درصد از سایت‌های آن‌ها خطرات امنیتی داشته باشند، به jp. ژاپن، ie. ایرلند، hr. کرواسی، lu. لوکزامبورگ و vu. وانوتائو تعلق دارند.

مطمئن‌ترین دامنه غیرکشوری نیز gov. است اما com. که پرترافیک‌ترین دامنه اینترنتی به شمار می‌رود، دومین دامنه خطرناک در اینترنت شناخته می‌شود.

این سازنده نرم‌افزار آنتی‌ویروس بیش از 27 میلیون وب سایت و 104 دامنه اینترنتی کشوری و عمومی را برای بررسی آسیب پذیری‌ها، فیشینگ، پنجره‌های پاپ‌های بیش از حد و دانلود خطرناک مورد تحلیل قرار داده است و طبق یافته‌های بررسی آن، بیش از پنج درصد از سایت‌های اینترنتی می‌توانند خطرات امنیتی به همراه داشته باشند که نسبت به دو سال گذشته 4.1 درصد افزایش نشان می‌دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره