وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مادری دو کودک خود را به قتل رساند!!

مادری دو کودک خود را به قتل رساند!!
معصومه مادر این دو کودک که حدود 3 سال قبل از روستای «گرینه» از توابع بخش زبرخان شهرستان نیشابور به شهر دررود نقل مکان و منزلی را برای سکونت اختیار کرده به عنوان متهم اصلی دستگیر شده است.
معصومه 30 سال دارد و تاکنون با دو مرد ازدواج کرده که هر دوی آنها به طلاق انجامیده است و محمد و فاطمه 3 ساله و 6 ساله حاصل ازدواج معصومه با شوهر دومی است.
به گزارش خبرنگار ما معصومه که تصمیم می گیرد شب هنگام جسد کودکانش را به زادگاه خود «روستای گرینه» منتقل کند از راننده یک آژانس مسافربری می خواهد برای حمل اجساد که داخل پارچه ای قرار داده شده به او کمک کند اما هنگام نزدیک شدن به پارچه بسته شده، بوی تعفن ناشی از ماندن چند روزه اجساد، راننده آژانس را کنجکاو می کند و دلیل بوی نامطبوع را از معصومه سؤال می کند.

در این هنگام معصومه پاسخ می دهد که فرزندانم به دلیل گازگرفتگی، چند روز قبل فوت کرده اند و تصمیم دارم آنها را به «روستای گرینه» منتقل کنم تا به خاک بسپارم.
راننده آژانس با وحشت و دلهره مکان را ترک می کند و موضوع را با حوزه انتظامی زبرخان در میان می گذارد و لحظاتی بعد مأموران کلانتری 14 دررود در محل حاضر شده و معصومه و جسد بی جان فرزندانش محمد و فاطمه را از آن مکان منتقل می کنند.

فرمانده انتظامی نیشابور در خصوص این حادثه گفت: در ساعت 2/50 دقیقه بامداد بیست و ششم ماه جاری زنی به هویت معصومه- ص 30 ساله به کلانتری 17 شهر دررود مراجعه و اعلام نموده که چهار روز پیش به مدت 2 ساعت از منزل خارج و در موقع بازگشت با جنازه غرق در خون دو فرزندم «فاطمه 6 ساله و محمد 3 ساله» مواجه شدم ولی تاکنون از ترس شوهر سابقم به کسی چیزی نگفته ام.

سرهنگ باروح افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران انتظامی، آگاهی و پزشکی قانونی در محل حاضر و در پی بررسی صحنه جرم و حسب دستور مقام قضایی از مادر مقتولان به عنوان مظنون اصلی تحقیق و بازجویی شد.
وی افزود: در تحقیقات محلی انجام شده و اظهارات مادر و پدر مظنون، نامبرده ضمن اینکه از وضعیت روحی و روانی مناسبی برخوردار نبوده، دارای 3 ازدواج ناموفق هم بوده است.
وی یادآور شد: متهم هنگامی که عرصه را بر خود تنگ دید، لب به اعتراف گشود و گفت: من به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت خانواده و شوهر سابقم مبنی بر خرج و مخارج بچه ها شبانه با بستن دست و پای آنها و گذاشتن دستمال در دهانشان ابتدا دختر 6 ساله و سپس پسر 3 ساله را به وسیله چاقو کشتم و بعد از انجام قتل از کرده خود پشیمان شده و قصد خودکشی داشتم که موفق نشدم.

معصومه طی مدتی که در شهر دررود سکونت اختیار کرده به افراد مختلفی که توانایی مالی داشته اند مراجعه کرده و تقاضای کمک مالی کرده است، به طوری که در منطقه زبرخان بعضی افراد او را می شناسند. آنچه در عکس منزل وی که حدود 3 ماه قبل تهیه شده ، حکایت از زندگی فلاکت بار معصومه با دو فرزندش دارد.