وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حرام اعلام شدن جراحی های زیبایی

حرام اعلام شدن جراحی های زیبایی
شیخ "نوح القضات" مفتی اعظم اردن که در گذشته سفیر این کشور در جمهوری اسلامی ایران بود، با صدور یک فتوا، انجام عمل جراحی زیبایی را حرام اعلام کرد.
شیخ "نوح القضات" در این فتوای خود گفت: انجام عمل جراحی با هدف زیباتر شدن و بهتر کردن چهره، از نظر شرعی اقدامی حرام به شمار می‌رود و جایز نیست که مسلمانان این نوع عمل جراحی را انجام دهند.
مفتی اعظم اردن در ادامه در مورد علت تحریم این کار گفت: انجام این گونه عمل جراحی، دست کاری در آفریدگار خداوند متعال و تغییر جسم به شمار می‌رود و این اقدام حرام است زیرا از روی هوا و هوس انجام می‌گیرد و در طول زمان تأثیرات منفی بر بدن انسان خواهد داشت.
شیخ "نوح القضات" در مورد عمل‌های جراحی زیبایی که از دید وی حرمت دارند گفت: به اعتقاد بنده عمل جراحی بینی، لیپوساکشن، بزرگ یا کوچک کردن سینه، از بین بردن چروک‌هایی که بر اثر کهولت سن در صورت به وجود می‌آید، از جمله عمل های جراحی هستند که انجام آن حرام است.
گفتنی است بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد اردن یکی از کشورهای عربی است که بیشترین عمل‌های جراحی زیبایی به ویژه توسط زنان در آن انجام می‌گیرد و این آمار روز به روز در حال افزایش است. آمار عمل جراحی زیبایی در لبنان و سوریه نیز روز به روز در حال افزایش است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره