وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشهای لاغری در محل کار

روشهای لاغری در محل کار
در دنیای امروزی با وجود مشغله های فراوان و تمام نشدنی اش هیچگاه از اینکه وقت ورزش کردن را نداریم ناامید نشویم با انجام مراحل زیر نیز میتوانیم نه تنها ورزش کنیم حتی میتوانیم لاغر شویم:

*بهتر است به جای آسانسور از پله‌ها استفاده كنیم.

* رفت و آمد خود به محل كار را دست‌كم نگیریم. اگر مسیرمان كوتاه است، پیاده به سركار برویم . اگر مسیر ما دور است طوری زمان خود را تنظیم كنیم كه وقتی از مترو، اتوبوس یا تاكسی استفاه می‌كنیم بتوانیم زودتر پیاده شویم و بقیه مسیر را پیاده طی كنیدم.

دنبال فرصتی برای ایستادن بگردیم وقتی ما در حالت ایستاده قرار داریم یش از حالت نشسته كالری می‌سوزانیم به جای نشستن پشت میز تا آنجا كه می‌توانیم ز میزهای بلند یا از طاقچه‌ها و گوشه‌هایی كه امكان كار كردن در حالت ایستاده را به ما می‌دهند، استفاده كنیم.

ناهار را در حالت ایستاده بخوریم به جای تلفن زدن به اتاق‌های دیگر با پای خودمان یغام‌ها را برسانیم.

مراقب زمان استراحت خود باشیم به جای اینکه با  استراحت با شتاب به سمت خوراكی‌ها برویم كمی قدم بزنیم یا حركات كششی ملایم انجام دهیم کشش ملایم و صحیح گردن، عضلات پشت، دست‌ها، پاها و شانه‌ها بسیار مفید است.

* اجتماعی باشیم  همكارانمان  را نیز به قدم زدن در هر زمانی كه بتوانیم دعوت كنیم. در این صورت انگیزه ما نیز بیشتر می‌شود و از فعالیت خود بیشتر لذت می‌بریدم.

حتی در دیدارها و جلسه‌ها می‌توانیم به جای نشستن پشت میز قدم بزنیم می‌توانیم  حین صحبت، همفكری و مشاوره ساختمان را به دیگران نشان بدهیم یا محل جلسه را جایی قرار دهیم كه برای رسیدن به آنجا پیاده روی كنیم.

* اگر كار ما طوری است كه به خودی خود پیاده روی دارد، تندتر راه برویم، گام‌های بلند برداریم و همزمان نفس‌های عمیق بكشیم.

* اگر مسافرت‌های كاری و مأموریت‌های خارج از شهر داریم، وسایل و چمدان‌ها را خودمان حمل كنیم.

*در محل‌هایی اقامت كنیم كه وسایل ورزشی در دسترس ما باشد و یا برخی وسایل سبك ورزشی مانند طناب، باندهای كشی یا دمبل‌های كوچك را با خود ببریم. اگر هیچ وسیله‌ای در دسترس ما نبود، تنبلی نكنیم. ورزش‌هایی مانند درازنشست در هر شرایطی قابل انجام دادن هستند.

*در نهایت هرچه در محل كار بیشتر فعالیت كنیم، بیشتر و تندتر راه برویم، تنقلات و میان وعده‌های كمتری بخوریم و سریعتر كار كنیم، كالری بیشتری مصرف خواهیم كرد. وهمیشه بیاد داشته باشیم با مصرف  هرچه بیشتر کالری بدنمان میتوانیم لاغر شویم و اگر لاغر هم نشویم حداقل جلوی چاق شدنمان را که گرفته ایم !

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره