وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یک اختلال عجیب دیگر در اینترنت ایران!!

یک اختلال عجیب دیگر در اینترنت ایران!!
به تازگی كاربران اینترنت در كشور در دسترسی به فایل‌های فلش در سایت‌ها دچار مشكل شده‌اند.

مدیر یكی از شركت‌های اینترنتی با تایید وجود این اختلال و اظهار بی‌اطلاعی از علت دقیق آن، و با اشاره به مشكلاتی كه این اختلال بدنبال خواهد داشت، شكایت‌های فراوان رسیده از كاربران اینترنتی در باره منشا بروز چنین مشكلی را مورد تاكید قرار داد.

به گزارش عصرایران، به تازگی كاربران اینترنت در كشور در دسترسی به فایل‌های فلش در سایت‌ها دچار مشكل شده‌اند.
 در اثر این اختلال، امكان مشاهده فایل‌های فلش برای كاربران بتدریج حذف می‌گردد، و به جای این فایل‌ها، جای خالی آنها در صفحات سایت‌ها دیده می‌شود.

هنوز اطلاع دقیقی از منشا و علت این اختلال منتشر نشده است اما برخی صاحبنظران منبع این مشكل فنی را مخابرات می‌دانند كه چنین محدودیتی را برای فراهم كنندگان اینترنت كشور ایجاد نموده است.
گفته می‌شود این اختلال از روز سه‌شنبه اول دی ماه جاری پدید آمده است.

فایل‌های فلش، نوعی فایل‌های گرافیكی متحرك هستند كه عموما برای تبلیغات به كار رفته و بسته به نوع خود، حاوی پیام‌های تبلیغاتی تجاری، فرهنگی، مذهبی و… می‌باشند.

امروزه استفاده از این فایل‌ها در سایت‌های اینترنتی به امری متداول و اجتناب‌ناپذیر بدل شده، كه عدم دسترسی و مشاهده این نوع فایل‌ها، كاركرد صحیح سایت‌ها را مختل می‌نماید.
همچنین برخی سایت‌ها نیز تماما بر مبنای فلش طراحی شده‌اند كه وجود این اختلال، به طور كلی این سایت‌ها را غیرقابل دسترس خواهد نمود.

از سوی دیگر با توجه به اتكای صنعت تبلیغات اینترنتی بر فایل‌های فلش، اختلال مزبور می‌تواند خسارت فراوانی را بر سایت‌ها و نیز صنعت وب وارد نماید.

هنوز توضیحی از سوی مسئولین در این زمینه ارائه نشده است.

نکته قابل توجه این جاست که مشکل باز نشدن فایل های فلش ، عمدتاً متوجه سایت های پربیننده ای است که سرورهای آنها در خارج کشور قرار دارد.