وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حقوق رئیس اپل یک دلار است!! (باور می کنید)

حقوق رئیس اپل یک دلار است!! (باور می کنید)
استیو جابز مالك شركت اپل امسال همانند 10 سال گذشته چک نمادین حقوق سالانه خود را که به مبلغ یک دلار بود دریافت کرد.
بنیانگذار و مالک شرکت اپل از 10 سال پیش تاکنون هیچ حقوقی از این شرکت دریافت نکرده است اما در پایان هر سال به صورت نمادین حقوقی به مبلغ یک دلار دریافت می‌کند.
اپل امسال نیز همانند سالهای گذشته گزارشی را به کمیسیون تبادل ارز و اوراق بهادار ارسال کرد و خبر از دریافت حقوق یک دلاری استیو جابز داد.
به هر حال با وجود این حقوق یک دلاری، استیو جابز ناچار نیست که به دلیل فقر زیاد شب سال نو را زیر پل بخوابد چون براساس گزارش این کمیسیون، جابز مالک 5/5 میلیون سهام شرکت اپل است. ارزش این سهام برابر با 15/1 میلیارد دلار است.
همچنین 4/7 درصد از سهام شرکت دیزنی متعلق به رئیس اپل است که دارایی جابز را به 5/4 میلیارد دلار می رساند.
علاوه بر این، اپل در گزارش خود به کمیسیون تبادل ارز و اوراق بهادار اعلام کرد در شرایطی رئیس بیچاره اپل یک دلار در سال حقوق می گیرد برخی از مدیران ارشد این شرکت حقوق بالای 100 هزار دلار در سال دارند.
براساس گزارش بیت سیتی، در راس این مدیران، تیم کوک معاون جابز قرار دارد که پایه حقوق سال 2009 وی معادل 800 هزار دلار است.
همچنین اسکات فوراستال رئیس بخش آی فون به همراه باب ماسفیلد در پایان سال 2009 یک حقوق 600 هزار دلاری دریافت کردند و حقوق"پیتر اپنهایمر" مدیر مالی اپل  به مبلغ 700 هزار دلار رسید.