وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پیشگویی ستاره شناس مصری درمورد ایران،عربستان و اسرائیل!؟

پیشگویی ستاره شناس مصری درمورد ایران،عربستان و اسرائیل!؟
یک ستاره‌شناس مصری در پیش‌بینی جدید خود اعلام کرد که عربستان سعودی در سال جدید میلادی شاهد ظهور "خوارج " و حوادث خونین خواهد بود و رژیم صهیونیستی نیز تا 10 سال آتی فروخواهد پاشید و برنامه هسته‌ای ایران موفق خواهد شد.
"دکتر سید محمد علی " منجم معروف مصری در جدیدترین پیش‌بینی خود برای سال 2010 اعلام کرده است که عربستان سعودی شاهد حوادثی خونین خواهد بود.
بنا بر اعلام این ستاره‌شناس موسم آینده حج شاهد حوادثی خونین و تاسف‌باری است که دولت آل سعود بر کسانی که آنان را "فتنه‌انگیزان" می‌خواند غلبه می‌کند.
این منجم مصری پیش‌بینی کرده است که گروه‌های کوچکی که آنان را خوارج می‌خوانند در عربستان ظهور خواهد کرد.
خبرگزاری آلمان در ادامه افزود که این منجم مصری پیش‌بینی کرده است که میانجیگری ترکیه میان طرفین درگیر در خاورمیانه شکست خواهد خورد و سال 2010، سال نزدیک شدن سوریه و لبنان به یکدیگر است.
این گزارش می‌افزاید که سال آتی سال آغاز شمارش معکوس زوال رژیم صهیونیستی است که عمر 70 ساله آن به پایان می‌رسد و بنابراین تا 10 سال دیگر فروخواهد پاشید.
در ادامه این پیش‌بینی آمده است که اسرائیل در سال‌های آتی شاهد حوادث و مصیبت‌هایی است و علاوه بر این شاهد ترور یکی از سیاستمداران بزرگ خود است و همچنین پیگرد قضایی سران اسرائیل که در تهاجم به غزه شرکت داشتند، ادامه خواهد یافت.
این منجم با پیش‌بینی اینکه همه مذاکرات صلح شکست خواهد خورد به عراق اشاره و پیش‌بینی کرد که وضع ناامن عراق بر همین منوال ادامه خواهد یافت.
در این گزارش به برنامه هسته‌ای ایران نیز اشاره شده و اعلام شده است که برنامه هسته‌ای ایران در سال 2010 موفق خواهد بود.
آمریکا نیز در این پیش بینی گنجانده شده و در خصوص آن آمده است که آمریکا در سال آتی میلادی شاهد سقوط هواپیماها، غرق کشتی‌ها و حوادثی طبیعی بی‌سابقه‌ای خواهد بود و علاوه بر آن جنگ در افغانستان و پاکستان علیه نظامیان خارجی حاضر در آنها ادامه خواهد یافت.
در این گزارش آمده است که پاکستان حالت ناآرام خود را حفظ خواهد کرد و رئیس جمهوری آن هدف ترور خواهد گرفت.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره