وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

یازده سال حبس پس از 48 ساعت زندگی با جسد همسر!!

یازده سال حبس پس از 48 ساعت زندگی با جسد همسر!!
مرد جوانی که 2 روز با جسد همسرش زندگی کرده بود، به پرداخت دیه و 11 سال زندان تعزیری و تعلیقی محکوم شد.
این مرد به‌خاطر کشتن فاطمه – همسرش- 6 سال باید پشت میله‌های زندان بماند و 5 سال از محکومیتش به صورت تعلیق باقی می‌ماند. ظهر روز شنبه 9 آذرماه سال 86، مردی در مراجعه به پلیس ادعا کرد، همسرش به نام فاطمه وقتی برای خرید، خانه‌شان در افسریه را ترک کرده است دیگر بازنگشته و جست‌وجوهایش برای پیدا کردن فاطمه، به جایی نرسیده است.
 
با دستور دادیار قریشی‌زاده از شعبه 6 دادسرای جنایی تهران تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم وارد عمل شدند و دریافتند فاطمه همسر دوم این مرد است که مدت‌هاست با وی اختلافات شدیدی داشته است. وقتی همسایه‌های این زوج نیز درگیری‌های آنان را تایید کردند، پلیس به تحقیق از کامران پرداخت و با دیدن آثار گازگرفتن دستان این مرد، وی را با اتهام قتل فاطمه بازداشت کرد و تحت بازجویی گرفت.
 
کامران ابتدا دخالت در ناپدید شدن همسرش را نپذیرفت اما وقتی دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد، گفت: من در کار فروش موبایل هستم. مدتی پیش وقتی به‌خاطر بدهکاری فراری شدم، دیگر به خانه‌مان رفت و آمد نداشتم و به ترکیه رفتم. وی افزود: بدهی‌ها را پرداخت کردم و به ایران بازگشتم، نمی‌دانم چرا احساس می‌کردم در غیبت من همسرم رفتاری غیرعادی داشته است. به‌خاطر همین با کنایه فاطمه را اذیت کردم. بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم تا اینکه روز حادثه به سمت فاطمه حمله کردم و او را کشتم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. فاطمه را خیلی دوست داشتم اصلا تصور نمی‌کردم چنین کاری کنم.
 
تا 2 روز جسد همسرم را در خانه‌مان پنهان کردم. تا اینکه یکی از دوستانم را در جریان قرار دادم. 8 شب 11 آذرماه بود که جسد را لابه‌لای فرش پیچیدیم و در صندوق عقب خودروی پژوی دوستم گذاشتیم و سریع به سمت ایوانکی رفتیم و جسد فاطمه را داخل بوته‌های بیابان رها کردیم. پس از اعتراف این مرد، با دستور بازپرس جنایی، جسد فاطمه داخل بوته‌ها پیدا شد. به گزارش خبرنگار «وطن امروز»؛ مرد خشمگین صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری به ریاست قاضی عزیزمحمدی و 4 مستشار محمدی کشکولی، سری، واعظی و بردبار پای میز محاکمه رفت.
 
خانواده فاطمه نیز پیش از جلسه در دادگاه حاضر شده بودند و داماد بدبین را بخشیده بودند. کامران وقتی پشت تریبون قرار گرفت، اتهام قتل همسرش را پذیرفت. کامران در جلسه دادگاه با مقتول فرضی به بازسازی صحنه قتل همسرش پرداخت و نشان داد که چگونه فاطمه را از پای درآورده است. بنابراین گزارش، پرونده همدست این مرد در دادگاه عمومی در حال رسیدگی است و در پایان جلسه، قضات شعبه 71 دادگاه کیفری متهم را به 11 سال زندان (6 سال تعزیری و 5 سال تعلیقی) و پرداخت دیه محکوم کردند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره