وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هشدار رادان: حجت تمام شد!!

هشدار رادان: حجت تمام شد!!
رادان در رابطه با روز عاشورا افزود: شخصاً برخی صحنه‌ها را دیدم و نمی‌توانستم ساكت بنشینم و موج محكومیت حوادث عاشورا نیز تشخیص ما را بیش‌تر كرد كه برخورد جدی‌تری داشته باشیم.

به گزارش عصر ایران،  جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد: حجت بر كسانی كه تجمع غیرقانونی می‌كردند تمام شده، ‌به اندازه كافی فرصت داده شد، از این به بعد برخورد پلیس با آشوبگران قهرآمیز و بدون اغماض است.

سردار احمدرضا رادان در همایش پلیس مبارزه با قاچاق كالا گفت: حجت بر كسانی كه تجمع غیرقانونی می‌كردند تمام شده، ‌به اندازه كافی فرصت داده شد.

وی تأكید كرد: پس از حوادث روز عاشورا، برخورد پلیس با آشوبگران قهرآمیز و بدون اغماض است.

سردار رادان اظهار داشت: در 8 ماه گذشته توانستیم لایه‌های تجمعات را از هم جدا كنیم، اغتشاشگران سعی می‌كنند به جمعیت مردم بپیوندند اما از مردم می‌خواهیم، خودشان را سریعاً از اغتشاشگران جدا كنند چرا كه دیگر برخورد نیروی انتظامی قاطع و قهرآمیز است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس اقدام به دستگیری در محل تجمعات و همچنین دستگیری اطلاعاتی افراد می‌كند،‌ از عاشورا به این طرف مشخص شد كه حركات ضدانقلابی است.

سردار رادان در رابطه با روز عاشورا افزود: شخصاً برخی صحنه‌ها را دیدم و نمی‌توانستم ساكت بنشینم و موج محكومیت حوادث عاشورا نیز تشخیص ما را بیش‌تر كرد كه برخورد جدی‌تری داشته باشیم.