وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

حرام شدن خرید و فروش کالاهای ایرانی!!

حرام شدن خرید و فروش کالاهای ایرانی!!
به گزارش شیعه آنلاین، تعدادی از چهره های سرشناس اهل سنت در استان الأنبار عراق که طی چند سال اخیر مقر و مخفیگانه اصلی اعضای شبکه تروریستی القاعده و نیروهای حزب بعث سابق عراق بوده، با صدور فتوایی خرید و فروش و هرگونه معامله کالاها و محصولات ساخت و تولید ایران را از نظر شرعی حرام اعلام کرد.

در همین راستا شیخ "علی راوی" از چهره های سرشناس اهل سنت الأنبار گفت: حدود 30 تن از روحانییون دینی استان الأنبار در واکنش به تجاوز! اخیر ایران به چاه نفتی عراق! فتوایی صادر کرده و بر اساس آن خرید و فروش و هرگونه معامله کالاها و محصولات ساخت و تولید ایران را حرام اعلام کردند.

شیخ "علی راوی" در ادامه افزود: این فتوا به هیچ وجه رنگ و بوی سیاسی ندارد! و با توجه به اینکه برای صدور آن از نصوص دینی استفاده شده! کاملا دینی است! این فتوا بر آن اساس صادر شده که دین مبین اسلام به ما دستور داده کالاهای کشورهایی را که به مسلمانان ضرر می‌رسانند را تحریم کنیم تا از این طریق به اقتصاد آن کشورها آسیب برسانیم.

از سوی دیگر شیخ "عبدالله قیسی" از صادر کنندگان این فتوا طی اظهاراتی گفت: تحریم کالاهای ایرانی از تحریم کالاهای دانمارکی هم مهمتر و شدیدتر است! زیرا دانمارک یک کشور اسلامی نبوده که آن رفتار را با مسلمانان داشت. ما امیدواریم که همه شهروندان عراقی به این فتوا عمل کنند و نه فقط اهالی استان الأنبار.

این چهره سنی مذهب استان الأنبار عراق در ادامه افزود: عراق سالانه بیش از پنج میلیارد دلار کالا از ایران وارد می کند. ما با صدور این فتوا باید در کاهش این حجم واردات تأثیر بسزایی داشته باشیم.