وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

روشی برای حذف چربی شکمی (تامی‌تاک)

روشی برای حذف چربی شکمی (تامی‌تاک)
بیشتر خانم ها از چربی های که در ناحیه شکمشان وجود دارد گلایه مند هستند، تامی تاک چه روشی است ؟

جراحی آبدومینوپلاستی با رایج‌ترین شیوه آن، یعنی «تامی‌تاک»، یکی از عمده‌ترین اعمال جراحی برای کاستن حجم چربی و پوست قسمت‌های تحتانی و میانه شکم است که عضلات جدار شکم نیز در آن جمع شده و منظم دوخته می‌شوند.

این عمل، ظاهر نامناسب شکم را اصلاح می‌کند ولی یک اسکار (جای محل برش جراحی) را برای همیشه بر جای خواهد گذاشت که در زیر شکم در فاصله دو سر لگن دیده می‌شود.
اینکه چه کسی بهترین کاندیدا برای انجام این کار است، تنها با مشاوره پزشک جراح مشخص می‌شود اما به طور کلی می‌توان گفت که بهترین گزینه برای این عمل، مردان و زنانی هستند که شکم چاق و بزرگ و پوست افتاده شکم برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده که با رژیم یا روش‌های غیرجراحی درمان نمی‌شود.
همچنین خانم‌هایی که بعد از چند زایمان با ظاهر چروک‌خورده شکم‌شان مشکل دارند و عضلات شکم آنها شل شده، گزینه مناسبی برای این عمل هستند.
زنان بعد از بارداری باید منتظر بمانند تا عضلات عرضی شکم آنها به حالت اول خود بازگردد. چنانچه جای زخمی روی شکم وجود دارد (در جراحی‌های قبلی ناحیه شکم) ممکن است بعد از عمل، آن اسکار، غیرطبیعی‌تر به نظر برسد.

آبدومینوپلاستی گاهی اعتماد به نفس و ظاهر شما را بهبود می‌بخشد اما همیشه ظاهری مطلوب نخواهد داشت. لذا قبل از عمل به خوبی فکر کنید و با جراح خود مشورت نمایید.

هزاران مورد آبدومینوپلاستی در هر سال با موفقیت انجام می‌شوند و زمانی که به وسیله یک جراح مطلع و خبره انجام می‌گیرند و نتایج آنها عمدتا مثبت است ولی در بعضی موارد، عوارض بعد از جراحی مانند عفونت و لخته‌های خونی دیده می‌شود که معمولا می‌توان آن را به وسیله دارو و آنتی‌بیوتیک درمان کرد.

تاخیر در بهبود مانند دیرجوش خوردن زخم و اسکارهای بدشکل ممکن است نیاز به یک عمل جراحی مجدد داشته باشد که برای جلوگیری از آن توصیه می‌شود کشیدن سیگار قطع شود تا ریسک تاخیر در بهبودی زخم برطرف شود.
همچنین با پیگیری دقیق توصیه‌های جراح، شما می‌توانید سایر خطرات جراحی را مرتفع سازید.
 
در مشاوره اولیه، جراح، سلامت شما را ارزیابی می‌کند و شکم‌تان را معاینه می‌نماید و با بررسی پوست شما نتایج عمل را بررسی می‌نماید.
مطمئن باشید که باید همه‌چیز را به جراح‌تان بگویید و نیز باید مصرف داروهایی مانند ویتامین‌ها و سایر انواع دارو را به او توضیح دهید. به هر حال این جراحی نیز مانند هر جراحی دیگری ممکن است با عوارضی همراه باشد که برای کاهش این عوارض باید قبل از جراحی با پزشکتان مشورت کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره