وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی از زندگی خصوصی ستاره ها از زبان خودشان

نکاتی از زندگی خصوصی ستاره ها از زبان خودشان
همه ما، یا حداقل خیلی از ما، دوست داریم در مورد ستاره‌ها بدانیم، اینكه آنها كجا به دنیا آمده‌اند، چگونه ستاره شده‌اند و چه هدفی دارند و چه نوع زندگی و … بهترین راه پاسخ گرفتن هم حرف‌های خود این ستاره‌ها است.

رضا عطاران: استعداد دزدی داشتم

 
استعدادش را دارم كه دزد بشوم! در كودكی تجربه‌هایی هم داشتم… مشهد كه بودم، دوستی داشتم كه حرفه‌اش همین بود. در یك گروه نمایش هم با هم بودیم. برگشتنی، او من را هم می‌رساند و البته كار خودش را هم انجام می‌داد. اگر به یك ماشین تر ‌و تمیز و خوبی می‌رسیدیم، او می‌پرید آینه‌اش را بر می‌داشت، می پرید ترك موتور و با هم می‌رفتیم. من زیاد كاری به كارش نداشتم ولی خیلی هم آدم بدی نبود.

علی صادقی:هیجان اسكی

اولین باری كه اسكی كردم، توی در رودربایستی گیر كردم! هیچی هم بلند نبودم. دوستانم اصطلاحات اسكی را به كار میبردند و من هم مثل آنها همان حرف‌ها را می‌زدم و دلم می‌خواست كه كم نیاورم. بعد به آن‌جا رفتم و همین باعث شد تا همه چیز را یاد بگیرم. هر ورزشی هیجان دارد من هم هیجان این ورزش را دوست دارم.

 خداداد عزیزی:دوپینگ

من در دوران بازیگری حتی قرص و ویتامین هم استفاده نمیكردم. اما زمانی كه در راه‌آهن بودم، به دلیل كمردرد، آقایی من را مجبور به استفاده از این مواد كرد. مجبورم كردند به‌خاطر كمردردم در 5 بازی متوالی آمپول كورتون تزریق كنم كه جزو لیست داروهای ممنوعه بود. از همان زمان كه مجبور به تزریق آمپول كورتون شدم، نمی‌توانم یك ساعت مداوم روی پایم بایستم.

شاهرخ خان:غرور ندارم

من هیچ‌‌گاه نسبت به چهره‌ام دچار غرور نشده‌ام. حتی گاهی مردم من را به‌عنوان یك بازیگر خوش سیما یاد میكنند. برایم جالب است. گاهی اوقات همسرم می‌گوید باید چهره‌ام را جراحی كنم یا موهایم را رنگ كنم تا جذابیتم را از دست ندهم كه البته من دوست ندارم. من به‌عنوان یك بازیگر همواره زیر ذره‌بین هستم. عكس‌های خانوادگی، خصوصی و… همواره موردتوجه همگان قرار میگیرد و برای همین می‌گویم كه آدم كاملی هستم!
 
شهاب حسینی: می‌خواهم كارگردانی كنم
من دارم سعی می‌كنم زمینه كاری‌ام را عوض كنم، دلم میخواهد كارگردانی را هم تجربه كنم. چون تنها چیزی كه فكر می‌كنم می‌تواند در این شرایط به من انگیزه بدهد تا دوباره حركت كنم این است كه مجری تفكرات خودم باشم و یك تیم خوب تشكیل دهم تا شاید كمی آرام شوم… شما دعا كنید « درباره الی» اسكار را بگیرد…

سحر جعفری جوزانی:

11 تیر ماه 1357، ساعت 10 صبح در سانفرانسیسكو آمریكا به دنیا آمدم. من تا 5 سالگی در آمریكا بودم و در آنجا رشد كردم ولی میتوانم بگویم كه كاملا ایرانی تربیت شده‌ام….حتی از پدر و مادربزرگم لهجه لری را آموختم و شاید خیلی بیشتر و بهتر از جوانان هم سن و سال خود كه اصلیت لر دارند به این نوع گویش تسلط دارم.بعد از آمدن به ایران همبازی‌های جدیدی پیدا كردم و از آنجا كه بچه‌های عمویم هم سن و سال من بودند بیشتر با آنها بازی می‌كردم . آنها همیشه فوتبال بازی می‌كردند و من نیز برای این كه تنها نباشم با آنها فوتبال بازی می‌كردم.

لیلا اوتادی: هفت سالگی اولین پیشنهاد

وقتی 7 ساله بودم احمدرضا درویش به مدرسه ما آمد تا برای نقش دختر خسرو شكیبایی بازیگر پیدا كند. من كلاس یك یك بودم و اول صف می‌ایستادم. من را انتخاب كردند. مدیر مدرسه زنگ زد تا از پدرم اجازه بگیرد. پدرم گفت تا وقتی درسش تمام نشود، نه.

امین حیایی:پسر 11 ساله من

یك پسر 11 ساله به نام دارا از ازدواج  اولم دارم. او پسر بسیار خوب، درس‌خوان و با استعدادی است. پدر بزرگش واقعا انسان خوبی است و خیلی هوایش را دارد. من هم تاجایی كه بتوانم به او رسیدگی می‌كنم.

جواد نکونام:ستاره جدید نداریم

درباره فوتبال ایران می‌توانم بگویم كه خالی از ستاره شده.و با وجود این همه جوان با انگیزه هنوز هم ستاره‌های ما، از قدیمیها هستند و این اصلا مسئله قابل قبولی نیست. واقعا مسئولان باید یك گام موثر در رابطه با این موضوع بردارند و به سادگی از كنار آن نگذرند. اگر ستاره‌ها در فوتبال ما شناسایی شوند مشكل نرفتن به جام جهانی هم ناخودآگاه حل ‌میشود.

حمید عسگری:بنیامین از من تقلید كرد

به دلیل احترامی كه برای شخص بنیامین و كارهایش قائلم، می‌خواستم سكوت كنم اما متاسفانه نشد! مرا به تقلید از بنیامین متهم می‌كنند و كارهای مرا شبیه كارهای او میدانند اما من در همین جا با صراحت می‌گویم كه بنیامین از من تقلید كرده، نه من از او.

عزت‌الله انتظامی: هنرمند كار سیاسی نمی‌كند

كار هنرمند این نیست كه مستقیما درگیر سیاست و مسائل  سیاسی شود، چون او كارش را از طریق هنر  میكند و با هنر، حرفش را می‌زند، خوب، شاید عده‌ای از بازیگرهای سینما انتظار دارند فعال سیاسی باشند و فعالیت سیاسی بكنند ولی این اصلا انتظار درستی نیست.

شیلا خداداد: من و نیوشا ضیغمی

یك دوست بسیار صمیمی دارم به نام نیوشا ضیغمی،‌او مثل یك خواهر  برای من است. وقتی سر كار نیستم همدیگر را بیشتر می‌بینیم. با تلفن هر روز با هم در تماس هستیم، دو دوست واقعی و محرم اسرار یكدیگر… ! بسیار با او راحت هستم، شاید در كار رقیب باشیم اما رقابت چیز شیرینی است زمانی تلخ می‌شود كه رقابت به حسادت تبدیل شود. یكروز دوستی از ما پرسید اگر كاری به هر دوی شما پیشنهاد شود كه یك نفر جای دیگر برود آیا قبول می‌كنید؟ من و نیوشا پاسخ دادیم بله.

محمدرضا گلزار آذری:شدیدا تابع قانون هستم!

چند پروژه پیشنهادی دارم به همین منظور پس از دیدار دوستانه‌ای كه با عزیزان معاونت سینمایی ارشاد اسلامی داشتم با خبر شدم كه هیچ مشكلی برای انجام این پروژه‌ها ندارم و نامه‌نگار‌ی‌های اداری مراحل پایانی خود را طیمی‌كند و پس از انجام این نامه‌نگاری‌ها فعالیتم را شروع خواهم كرد. از آنجایی كه شدیدا تابع قانون هستم عملا تا پایان نامه‌نگاری‌ها هیچ پروژه‌ای را شروع نخواهم كرد. البته در اخبار آمده بود پس از دیدار جواد شمقدری معاون امور سینمایی وزارت ارشاد و محمدرضا گلزار صحبت از انجام فعالیت‌های مجدد این هنرپیشه شده است.

بهنوش بختیاری:اكثر ایران را دیده‌ام

به دلایل مختلف به سفر خیلی علاقه‌مند شده‌ام. كلا آدم سفر بازی هستم و به خاطر دعوت‌هایی كه از ما برای شركت در جشن‌ها، خیریه‌ها و …. می‌شود به جرأت می‌توانم بگویم اكثر شهرهای ایران را رفته‌ام به غیر از 3-2 تا شهر كه آن هم پیش آمد اما قسمت نشد،‌حتی خیلی از روستاها و ده‌ها را هم دیده‌ام و این به خاطر كاری بود كه 4-3 سال پیش برای آرشیو میراث فرهنگی انجام داده‌ام و افتخار این را داشتم كه معرف آثار باستانی ایران باشم؛ در این كار به همراه یك گروه به تمام ایران سفر كردیم و این پروژه باعث شد كه من به بسیاری از دیدنی‌های و دانستنی‌های كشورم پی ببرم.

جواد رضویان:من یك نقاش‌ام

معتقدم كار من مثل یك تابلوی نقاشی است كه اگر قرار باشد آن را توضیح دهم باید خودم را هم به آن ضمیمه كنم و مثلا بگویم به این دلیل از این رنگ استفاده كردم یا هر چیز دیگر. ترجیح می‌دهم كارم را طوری انجام دهم كه احتیاجی به شرح دادن نداشته‌ باشد. اگر عامه مردم با من ارتباط برقرار كردند كه مسیر من درست است اما در غیر این صورت این مسیر اشتباه است و من آرزویم این است كه منتقدان و خبرنگاران اگر قرار است راجع به ما صحبت و ما را نقد كنند تمام مسائل و حواشی كار ما را هم در نظر بگیرند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره