وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

امام جماعت کویتی خواننده شد!

امام جماعت کویتی خواننده شد!
"صلاح راشد" امام جماعت یکی از مساجد کویت بوده است. رسانه‌های کویتی دو روز پیش از خواننده شدن وی خبر دادند.
او چندی پیش به یکباره از امام جماعت این مسجد استعفا داده و اعلام کرد که قصد دارد در زمینه موزیک و خوانندگی فعالیت کند. رسانه های کویتی می‌گویند: او بدون هیچ خجالتی خواننده شدن خود را اعلام کرده و گفته که اولین آلبومش شامل موضوعاتی همچون نوار غزه، نامه ای به "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا و آهنگ هایی مخصوص به عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی است.
"صلاح راشد" اولین آلبوم خود که شامل 11 آهنگ است را با همکاری شبکه موزیک "روتانا" ساخت. این آلبوم "هر طور می‌خواهی باش" نام دارد. گفتنی است شبکه موزیک "روتانا" یکی از شبکه های ماهواره‌ای متعلق به شاهزاده "ولید بن طلال آل سعود" ثروتمندترین مرد جهان عرب است.

"صلاح راشد" در این باره می‌گوید: روی آوردنم به خوانندگی واکنش‌های مخالف و موافق زیادی داشت اما در مجموع بیشتر افراد از این آلبوم استقبال کرده اند و طی این یک هفته که CD های آن روانه بازار شده، مشتریانی بسیار زیادی پیدا کرده است. من هم از این مسأله بسیار خوشحال هستم.

وی در ادامه گفت: البته من از سن هفت سالگی خوانندگی می‌کردم و با ابزار و آلات موسیقی تمرین داشتم اما بیش از 20 سال بود که این کار را کنار گذاشته بودم. با آغاز جنگ اخیر ارتش رژیم صهیونیستی علیه غزه، تصمیم گرفتم مجددا به عرصه موزیک باز گردم و آهنگی در این باره بسازم زیرا به نظر من افکار عمومی جهان هیچ زبانی را بهتر از زبان موزیک نمی فهمند. همین طور هم شد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره