وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز خوش اندامی جنیفر لوپز از زبان خودش

راز خوش اندامی جنیفر لوپز از زبان خودش
وقتی از جنیفر لوپز پرسیده شد که آیا هر روز ورزش می کند که هیکلش را اینقدر عالی نگه داشته، جنیفر جواب داد که "نه.

راز های وزن کم کردن هالیوودی ها را یاد بگیرید

وقتی از جنیفر لوپز پرسیده شد که آیا هر روز ورزش می کند که هیکلش را اینقدر عالی نگه داشته، جنیفر جواب داد که "نه. من در لس آنجلس مربی دارم و اخیرا ورزش کلاس های یوگا رو شروع کرده ام. وقتی جوان تر بودم ورزش های سنگینی انجام می دادم ولی الان چیزی که برای من مهمتر است داشتن تعادل ذهنی است، جسمی و روحی است. من هنوز ورزش های سنگین انجام می دهم  ولی سعی می کنم که آرام و زنانه انجام دهم. به طور قطع من متعصب نیستم. اصولا من شبیه هیچ کسی نیستم بدن شما شبیه هیچ کسی نیست  و شما می دهنید که برای داشتن بهترین فرم چه باید بکنید و شما می دانید وقتی کار را شل بگیرید چگونه هستید. من یک انسانم  و بعضی وقت ها احساس می کنم دوست دارم ورزش کنم و بعضی مواقع نه و بعضی وقت ها احساس خوبی نسبت به خودم دارم و بعضی مواقع فکر می کنم که " خدای من، چقدر کار دارم که انجام دهم". این ها مسائل معمولی یک زن است.تناسب اندام من بعد از زایمان با ورزش به حالت قبل برگشت و خوشحالم که با حفظ روحیه توانستم به ورزن دلخواهم برسم.

جنیفر همچنین مراقب خوردن خود هست و سخت به رژیم خود چسبیده است. جی لو گفت" من سعی می کنم مراقب خوردنم باشم. من می دانم که چه چیزی برای من خوب است و چه چیز بد و سعی می کنم از چیز های بد دوری کنم اما مثل هر کسی بعضی مواقع زیاده روی هم می کنم. اگر بخواهم وزن کنم فقط کربوهیدرات را از رژیم غذاییم خذف می کنم.

در رابطه با رژیم غذایی جنیفر همچنین گفت " من چیزی را در رژیم غذاییم ممنوع نمی کنم. بسیاری رژیم های غذایی عجیب و غریب وجود دارد اما من از هیچ کدام پیروی نمی کنم. من تقریبا همه چیز می خورم ولی به اندازه. شاید من خوش شانس هستم ؛ وقتی در خوردن زیاده روی می کنم فقط به شدت بیمار می شوم و فردای آن روز همه کار هایم به هم می ریزد.

جدای از این  بیمار بودن احساس خوشایندی نیست من هیچ وقت رژیم نمی گیرم. من همیشه با سلامت کامل بدون هیچ رژیم غذایی خاصی زندگی می کنم و به نظر برای من کافی است. من به یک رژیم غذایی متعادل معتقدم، مقداری از هر چیزی و من فکر می کنم اگر شما متناسب و سالم باشید بدنتان به شما خواهد گفت که به چه چیزی نیاز دارد. و بیشتر مردم گوش کردن به بدنشان را فراموش کرده اند.

جنیفر تاکید می گوید" من هیچ وقت مشروب نمی خورم و سیگار نمی کشم و مواد مخدر مصرف نمی کنم. من هیچ وقت سیگار کشیدن و مشروب خوردن را شروع نکردم. در بچگی مادرم  بد بودن را برای من روشن کرد. خواهر کوچک من نیز نه مشروب می خورد و نه سیگار می کشد. همه می دانند که سیگار مضر است و همچنین مشروب. من برای داشتن اوقات خوب نیاز به مشروب ندارم.

جی لو زمان بسیار خوبی را برای دوباره جوان شدن صرف می کند. او گفت " آب درمانی و ماساژ را دوست دارد اما همه وقت آنها را انجام نمی دهم. من همچنین دوست دارم برقصم، بخوابم، هیچ کاری انجام ندهم و زیر آفتاب باشم. من عاشق میامی هستم به محض اینکه هواپیما می نشیند فشار خونم پایین می آید و کلا خلق و خویم عوض می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره