وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خواص ضد سرطانی انبه

خواص ضد سرطانی انبه
محققان می گویند: با وجود اینکه انبه از لحاظ داشتن خواص آنتی اکسیدان امتیاز پایینی دارد ، اما باید آن را جزو غذاهای عالی قرار داد.

به گزارش یونایتدپرس، دکتر «سوزان تالکوت» دانشمند تغذیه در مرکز تحقیقات «آگری لایف تگزاس» می گوید: انبه از لحاظ خواص آنتی اکسیدانی در كنار انار قرار نمی گیرد.
با این وجود ، «تالکوت» و همسرش دکتر «استیو تالکوت» ، عصاره «پلی فنول» انبه را در محیط آزمایشگاه بر روی سلول های سرطانی روده بزرگ ، سینه ، ریه ، خون و پروستات آزمایش کردند.پلی فنول ها موادی هستند که با سلامت ارتباط دارند.

محققان دریافتند که انبه تاثیراتی بر روی سرطان های ریه ، خون و پروستات دارد، اما بر روی سرطان های سینه و روده بزرگ که شایعترین سرطان ها هستند ، بیشترین تاثیر را دارند.

دکتر «سوزان تالکوت» در بیانیه اعلام کرد: چیزی که ما دریافتیم این است که نه تنها تمام خطوط سلولی به یک اندازه نسبت به یک عامل ضد سرطانی حساس هستند ، بلکه خطوط سرطانی سینه و روده بزرگ دچار مرگ سلولی برنامه ریزی شده گردیدند.

آنها افزودند: علاوه بر این زمانی که سلول های سالم روده بزرگ را در کنار سلول های سرطانی روده بزرگ آزمایش کردیم ، مشاهده کردیم که پلی فنول های انبه به سلول های طبیعی آسیب نمی رساند.