وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این گربه عجیب مرگ بیماران را پیش بینی میكند!!

این گربه عجیب مرگ بیماران را پیش بینی میكند!!

رسانه‌های «آمریكا» از توانایی خارق‌العاده یك گربه در پیش‌بینی مرگ افراد خبر داده و اعلام كردند: این گربه كه در یك مركز نگهداری از سالمندان زندگی می‌كند،‌ می‌تواند ساعاتی پیش از مرگ افراد، فوت شدن آن‌ها را پیش‌بینی كند.

 

دكتر «دیوید دوسا» ـ متخصص سالخوردگان و استادیار دانشگاه «براون» ـ گفت: طی پنج سالی كه این گربه در مركز نگهداری از سالمندان در «رود آیلند» زندگی می‌كند، تاكنون توانسته مرگ بیماران را پیش از مردن پیش‌بینی كند.

 

وی خاطر نشان كرد: این گربه كه «اسكار» نام دارد، در راهرویی كه اتاق‌های خواب در آن قرار دارد، بالا و پایین رفته و پس از آن كه حس كرد زمان مرگ شخصی فرا رسیده، به داخل اتاق رفته، از تخت بیمار بالا می‌رود و با كش و قوس دادن بدنش و مالیدن پنجه‌های بسته بر روی بیمار به ما می‌فهماند كه فرد مذكور در حال مردن است.

 

به گزارش ایران ناز، بر اساس اعلام پزشكان مركز نگهداری از سالمندان «رود آیلند» این اعتقاد وجود دارد كه پیش‌بینی این گربه بهتر از قضاوت پزشكان است، به طوری كه این حیوان در سال 2007 میلادی در مجله پزشكی «نیوانگلند» به عنوان پیشگوی مرگ شناخته شد، چرا كه پزشكان می‌توانند پیش از مرگ بیماران خانواده‌های آنان را برای دیدار و ملاقات آخر به مركز دعوت كنند. این یك مزیت تلقی می‌شود و این گربه تاكنون هیچ اشتباهی در پیش‌بینی مرگ بیماران نكرده است.

 

همچنین آمده است كه در این مركز نگهداری از سالمندان پنج گربه دیگر نیز نگهداری می‌شوند، اما هیچ كدام توانایی و قابلیت «اسكار» را ندارند. دكتر «دوسا» در جایی گفته بود كه من در كتابی با عنوان «گشتی با اسكار: یك گربه عادی با قابلیت‌های فوق‌العاده» به شرح و چگونگی پیش‌بینی مرگ توسط این موجود پشمالو و زیبا پرداختم، ‌اما نمی‌توانم توضیح دهم كه این رفتار از چه منبعی نشات می‌گیرد.

 

فقط می‌توانم بگویم كه «اسكار» همچون سگ‌ها كه بوی سرطان را می‌توانند استشمام كنند، بوی مرگ را می‌فهمد. با وجود «اسكار» خانواده‌ و دوستان بیماران با خیال آسوده زندگی می‌كنند و می‌دانند كه در صورت نزدیك شدن مرگ عزیزانشان او آن‌ها را خبر می‌كند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره