وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تقویت و جلوگیری از ریزش و شوره موی سر

تقویت و جلوگیری از ریزش و شوره موی سر
آبجو بدون الکل ( ماءالشعیر )
بعد از شستشوی سر موها را نیمه خشک کرده و به ماءالشعیر آغشته کرده و ماساژ دهید. آبجوی حاوی رازک خاصیت بیشتری دارد. با این عمل موها براق و پر شده و بمانند تافت مو عمل می کند.

زرده تخم مرغ :
یک زرده تخم مرغ را در ظرفی جدا کرده و به آن قطره قطره روغن کرچک گرم شده را اضافه کنید و هم بزنید. این مخلوط خاصیت مایونز دارد. موهای خود را با آن آغشته و با استفاده از کلاه پلاستیکی به مدت 20 دقیقه به حال خود بگذارید و بعدا با شامپو شستشو دهید. این مخلوط ویژه موهایی است که در نتیجه جعد مصنوعی و دائمی موها خراب و از حالت طبیعی بیرون آمده باشد ضمناً ویژه فصل تابستان است زیرا در اثر خشکی تابستانی نوک موها ترکیده و شکسته می گردد این مخلوط بهترین ماده ترمیمی و حفاظتی موها برای شنا در استخرهای کلردار و آب دریا می باشد.

شاخه های جوان گزنه :
مقدار 30 تا 40 گرم سرشاخه های جوان گزنه را در آبجوش قرار داده و با حرارت ملایم چند دقیقه بجوشانید سپس آن را به حال خود گذاشته تا سرد شود آنگاه محلول حاصل را صاف کرده و مقداری از آن را به موهای سر خود بمالید تا همه قسمت های موی سر به این محلول آغشته شوند سپس پوست سر را ماساژ دهید. می توانید پس از 30 دقیقه تا یک ساعت بعد آن را بشوئید.

گردو: برای براق شدن مو و جلوگیری از ریزش آن
دو قاشق چایخوری پر از برگ های تازه گردو را ریز کرده و در یک فنجان آبجوش بریزید کمی حرارت داده و صاف کنید آب بدست آمده را روی پوست قرار داده و به موهای خود نیز بمالید و پوست سر را ماساژ دهید این عمل را 3 بار در روز به مدت 10 روز ادامه دهید. برای براق شدن موهایتان می توانید از این محلول استفاده کنید و همچنین از ریزش موهایتان نیز جلوگیری می کند.

شیره ساقه گل کاسنی
پزشکان قدیم می گفتند هنگامی که مژه ها و ابروها شروع به ریزش می کنند شیره ساقه و گل این گیاه را فشار دهید و همان لحظه روی مژه و ابروهایتان بمالید با این کار ریزش متوقف می شود. این محلول را ده بار در روز به مدت 10 روز بر روی مژه ها و ابروها بمالید.

برگ و گل بابونه
یک مشت برگ و گل بابونه را در یک لیتر آب خیسانده و سپس موها را شستشو دهید و بعد با آب بابونه موهایتان را ماساژ داده و سپس خشک کنید.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره