وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

راز زیبایی صورت باگونه گذاری

راز زیبایی صورت باگونه گذاری
همیشه انسانها در طول تاریخ خواهان یک چهره زیبا بوده‌اند ودر انجام این امر خطیر از هر روشی که به نظر مفید میرسد کوتاهی نکرده‌اند. از انجام ورزش‌ها و ماساژها گرفته تا استفاده از کرم‌ها، ماسک‌های گوناگون و بخورهای گیاهی …….. اما امروزه به واسطه پیشرفت طب، جراحی، لیزر و تکنیک های مختلف مثل پروتز و تزریق به زیبا کردن..

همیشه انسانها در طول تاریخ خواهان یک چهره زیبا بوده‌اند ودر انجام این امر خطیر از هر روشی که به نظر مفید میرسد کوتاهی نکرده‌اند. از انجام ورزش‌ها و ماساژها گرفته تا استفاده از کرم‌ها، ماسک‌های گوناگون و بخورهای گیاهی …….. اما امروزه به واسطه پیشرفت طب، جراحی، لیزر و تکنیک های مختلف مثل پروتز و تزریق به زیبا کردن و رفع چروک و یا لک و نیز افزایش حجم اعضا مختلف صورت مثل گونه ، لب کمک کرده است .

یکی از این روشها که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته روش تزریق ژل یا همان گونه‌گذاری است این روش همانند روش تزریق بوتاکس، در بین هنرپیشه‌گان بخصوص هالیودی‌ها بسیار رواج دارد. در واقع افرادی که از نداشتن گونه‌های برجسته و یا افتادگی پوست خود شاکی هستند و یا خواهان لبهایی برجسته و یا از بین بردن شیارها‌ی صورت هستند از این روش به خوبی بهره می‌برند!

ژل‌ها ترکیبات پر کننده‌ای هستند که با پر کردن شیارها باعث پر شدن چروک‌ها، رفع لاغری دست و صورت ، گودی زیر چشم‌ها، افزایش حجم لب، گونه‌، چانه و نیز اندام می‌شود و این ترکیبات حتی برای پر کردن فرو رفتگی‌های ضایعاتی چون سالک و آبله و …. نیز تغییرات محدود در حالت بینی کاربرد دارند .(البته همه موارد فوق با نظر پزشک مربوطه قابل تشخیص است).

بر اساس سن، جنس و انجام عمل زیبایی مربوطه بنا به تشخیص پزشک از انواع خاصی از ژل‌ها استفاده می‌شود. اما به طور کلی ژل‌ها دو نوع موقت و دائمی‌دارد . ژل‌های موقت شامل کلاژن‌ها و هیالورونیک اسیدها بوده و اسامی‌مختلفی مانند ژوودرم، رو فیلان، روی درم ، ماتریدکس و …. دارند. ژل‌های موقت که بیشتر برای پر‌کردن لب و گونه استفاده می‌شود ماندگاری درحدود یک تا دوسال دارند و برای جاهای ظریف‌تر بهتر است فقط از انواع مرغوب استفاده شود و حجم مقدار ماده تزریق شده زیاد نباشد. ژل‌های دائمی‌حدود 5 تا 10 سال ماندگاری دارند و بتدریج کوچک شده و حتی جابجا می‌گردد.

عوارض :

در ژل‌های موقت که اغلب ترکیبی از هیالورونیک اسید‌ها هستند عارضه‌ای دیده نمی‌شود و چون یک ماده‌ای است که بدن آنرا بیگانه نمی‌داند سبب واکنشهای حساسیتی و مشکل خاصی نمی‌شود.

اما در مورد ژل‌های دائمی‌گاهی عوارضی همچون حساسیت و حتی عفونت و گاهی جا به جایی ژل مشاهده می‌شود که گاهی بسیار شدید و غیر قابل تصور است.

چه کسانی نباید از این روش استفاده نمایند؟

* افرادی که سابقه بیماری‌های اتوایمیون شدید مانند لوپوس و روماتیسم و سندرم نفروتیک و نیز بیماری های سیستمیک مانند دیابت، بیماری‌های قلبی، مشکل انعقادی و یا سرطان دارند

* زنان باردار و شیرده
* قبلاً ژل زده و سابقه حساسیت داشته‌ا

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره