وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هواپیمایی که زیر دریا پرواز می کند!!

هواپیمایی که زیر دریا پرواز می کند!!
یک شرکت هواپیماسازی آمریکایی که در بخش ارائه طرحهای عجیب در ساخت هواپیماهای آینده فعال است نوعی هواپیمای جدید را طراحی کرده که قادر است در زیر آب پرواز کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت هواپیماسازی "ویرجین" آمریکا که پیش از این هواپیمایی به نام SpaceShipTwo  (کشتی فضایی 2) را طراحی کرده بود که می تواند در توسعه توریسم فضایی آینده نقش مهمی ایفا کند، این بار یک هواپیمای زیردریایی را معرفی کرده است.

ریچارد برانسون- رئیس شرکت ویرجین این هواپیمای زیردریایی را که Necker Nymph نام دارد ساخته است. نمونه آزمایشی این وسیله زیردریایی که با قیمت 664 هزار دلار توسعه یافته است در جزیره "نیکر" واقع در مجمع الجزایر "ویرجین" که برانسون مالک تمام آنها است، قرار دارد.

Necker Nymph در حال حاضر می تواند حداکثر تا عمق 40 متری زیر سطح دریا پرواز کند اما برانسون اطمینان داده است که هدف اصلی این هواپیما رسیدن به عمق هزار متری است. در صورتی که این هدف به دست آید، مسافران این پرواز ویژه می توانند با چشم خود اسرارآمیزترین و عجیب ترین موجودات دریایی اعماق اقیانوسها را ببینند.

در حقیقت اگر SpaceShipTwo به مسافران اجازه می دهد که از فضای بیرون از اتمسفر، زمین را مشاهده کنند، Necker Nymph چشم اندازی ویژه از عمق دریای کارائیب و اقیانوس اطلس را ارائه می کند.

براساس گزارش Wired، این هواپیما از فیبرهای نوری ساخته شده است که در ساخت تازه ترین نسل هواپیماهای جنگی به کار می روند. سیستم شناور این هواپیما بر روی دو آسانسور به طرف پایین قرار گرفته است. این آسانسورها بر زیر بالهای کوچک کناری قرار دارند که یادآور بالهای به کار رفته در تکنیک هواپیماهای با قابلیت فرود و بلند شدن عمودی هستند.

هواپیما با سرعت بین 2 تا 5 هزار گره دریایی به زیر آب پرواز خواهد کرد. این هواپیما از سطح آب به عنوان باند فرودگاه استفاده می کند و به جای بلند شدن از زمین به طرف زیر آب شتاب می گیرد.

خلبان، این هواپیما را با کمک یک دسته فرمان مشابه دسته فرمانهای به کار رفته در کنسولهای بازیهای ویدیویی هدایت می کند.

علاوه بر صندلی خلبان دو صندلی دیگر نیز در این هواپیما در نظر گرفته شده اند و به این ترتیب دو توریست می توانند در طرف راست و چپ خلبان بنشینند و از مناظر زیر آب لذت ببرند.

Necker Nymph یک وسیله نقلیه کاملا جدید است. این وسیله نقلیه یک زیردریایی سنتی نیست بلکه یک هواپیمای واقعی است که می تواند در زیر آب پرواز کرده و نهنگها و دلفینها را دنبال کند و با حرکت چرخشی خود یک چشم انداز 360 درجه را به مسافران نشان دهد.

ریچارد برانسون خاطرنشان کرد که از 20 فوریه مسافران می توانند اولین بلیتهای پروازهای زیردریایی را رزرو کنند.