وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بخت گشایی در میل باکس یاهو!!

بخت گشایی در میل باکس یاهو!!
هر روز که ایمیلمان را باز می کنیم دست کم 10-15 ایمیل تبلیغاتی برایمان ارسال شده، تقریبا تمام این ایمیل ها برای فروش محصولاتی است که مانند خود پدیده پست الکترونیک ، جدید و دیجیتالی اند مثل نرم افزار های کامپیوتری ، سی دی ها فیلم های به روز، قطعات کامپیوتر و یا اجناس لوکسی مثل تیشرت های دیجیتالی یا کمربند هایی با مونیتورهای کوچک…

این روزها بازار تبلیغات اجناس و هدیه های منسوب به روز ولنتاین هم در ایمیل های تبلیغی ارسالی گرم است ؛عروسک های سخنگو و چرخان و گردان و رقصان، موس قلبی و یک عالمه چیزهای قرمز دیگر که “آی لاو یو” می گویند.

در این میان ایمیلی تبلیغاتی با مضمون “عقیق بخت گشا” بسیار جالب و عجیب به نظر می رسد؛” آویز عقیق با آیه و طلسم محبت و بخت گشا و راه گشا در قطعی با قطر 40 میلیمتر و پهنای 7 میلیمتر و طوقه فلزی دور عقیق بسیار زیبا و مناسب برای هدیه دادن به آقایان و پسران جوان و بانوان و دختر خانوم ها یا آویزان کردن در ماشین و یا منزل،دوطرف این گردنبند دارای آیه و طلسم نوشته است.

براحتی همه را مجذوب خود کنید! با آیه و طلسم محبت،دیگر بخت شما با این طلسم بسته نخواهد شد.ضمنا این آویز خواص عقیق به شرح زیر را نیز داراست؛ اثرات شفابخش ، تقویت حس احترام به نفس، درمان استرس و همچنین عشق و علاقه را در بین والدین و فرزند تقویت می كند. “

با مطالعه این ایمیل و خرید این محصول، تمام مشکلات روحی، جسمی و بختتان ،تنها با 8500 تومان ناقابل حل و فصل می شود!!

تبلیغ و آگهی برای دعا و طلسم در ایمیل باکس های دیجیتالی در روزگاری که علم و صنعت و کامپیوتر دمار از روزگار معنویت در انسان ها در آورده اند، باور نکردنی ست، تبلیغاتی که همه چیز را فدای یک چیز می کنند:”پول بیشتر”!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره