وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات پیش رو

معرفی فیلم‌های تلویزیون در تعطیلات پیش رو
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «گروهبان»، «نزدیکتر بیا»، «آخرین نگاه»، «گذر»، «هر نفسی که فرو می‌بریم»، «مردان گروه نجات»، «گروگان»، «چراغ خاموش،چراغ روشن»، «سرقت ادبی»، «شرلوک هولمز»، «مسافر غریب» و «علامت حیات» پنجشنبه و جمعه 22 و 23 بهمن مصادف با سی‌‌ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار و تهران پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «گروهبان» پنجشنبه 22 بهمن‌ ساعت 16 از شبکه‌ یک سیما پخش‌ می‌شود.

داستان این فیلم درباره گروهبان خسروی است که در یكی از كلانتری‌های جنوب شهر تهران خدمت می‌كند. با اوج‌گیری تظاهرات و حمله مردم به كلانتری‌ها، او از محل خدمت خود فرار می‌كند و به خانه می‌رود. تظاهرات به خانه او كشیده می‌شود شیشه‌های خانه او را می‌شكنند و خسروی از طریق پشت بام فرار می‌كند و سعی می‌كند خود را به روستای زادگاهش برساند. با تغیر قیافه از طریق یك كامیون به روستا زادگاهش می‌رسد. پسر یكی از اهالی روستا در جریان انقلاب شهید شده است. خسروی اوضاع بسیار بدی دارد هر شب دچار كابوس است. گروه تعزیه روستا برای ایام محرم برنامه دارند و شمر تعزیه آنها فوت كرده است گروه از خسروی می‌خواهند كه نقش شمر را بازی كند.

فیلم تلویزیونی «گروهبان» به کارگردانی علی شاه حاتمی وتهیه‌کنندگی حسین صابری ازتولیدات سال جاری گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما می‌باشد.
کاظم بلوچی و مهدی فقیهی، رحمان باقریان،امیر سلیم خانی و نیلوفر محمودی به ‌عنوان بازیگران‌ اصلی ‌درفیلم تلویزیونی «گروهبان» بازی کرده‌اند.

********

فیلم تلویزیونی «نزدیکتر بیا» با بازی محمد کاسبی، یوسف خداپرست، مهسا پرورده و سیروس همتی پنج شنبه 22 بهمن ساعت 22 ازشبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: سلوک سربازی است که درپاسگاهی واقع درشمال کشورخدمت می‌کند. زمان قبل از پیروزی انقلاب می باشد.وی شیفته دختری به نام حیران شده که در روستای مجاور پاسگاه زندگی می‌کند و درمدرسه‌ای که در نزدیکی پاسگاه می‌باشد به کودکان درس می‌دهد. با اطلاعاتی که سرکار نظری دوست و همشهری سلوک به وی  می‌دهد معلوم می‌شود که حیران نشان کرده جوانی به نام رضا است که هم اکنون در تهران سرباز است.سلوک که به دخترعلاقمند شده به ماجرای رضا اهمیت نمی‌دهد.

فیلم تلویزیونی «نزدیکتر بیا» به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی سید محسن طباطبایی پوروسیدروح اله حجازی از تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در سال جاری است.

********

فیلم تلویزیونی «آخرین نگاه» به کارگردانی محسن توکلی و تهیه کنندگی ایرج طایفه غلامی و‌ مهدی گلی‌زاده جمعه 23 بهمن ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی ابوالفضل پورعرب، شیرین بینا، میرطاهر مظلومی، عنایت بخشی، نفیسه روشن و فخرالدین صدیق شریف می‌بینیم: سال 1361، فرزاد با توجه به اختلاف عقیده‌ای که در ارتباط با جنگ و انقلاب با پدر دارد، ایران را برای همیشه ترک می‌کند. سال 1388، فرزاد با شنیدن خبر فوت پدرش، با نیت گرفتن سهم الارث خود وارد ایران می‌شود. در شب هفت فوت حاج حسن، وصیتنامه قرائت شده و بر طبق آن، اکثر اموال پدری به محسن، فرزند کوچکتر خانواده که در آسایشگاه بستری است، رسیده و آقای دکترسرمدی به عنوان قیم محسن برگزیده شده است. فرزاد با نقشه‌ سعید (داماد خانواده) طبق حکمی، قیومیت محسن را برعهده می‌گیرد و براساس این حکم، کلیه ی اموال محسن بعد ازمرگش به فرزادخواهد رسید.
از دیگر عوامل فیلم تلویزیونی «آخرین نگاه» می‌توان به: مجری طرح ومدیربرنامه ریزی: ایرج طایفه غلامی، مدیرتصویربرداری: حمیداحمدی، طراح گریم: فریدفرهمرزی، صدابردار: علیرضا افخمی، موسیقی: محمد محمد علی، طراح صحنه ولباس: علی شایان فر، نویسنده: داریوش رعیت، تدوین: محسن توکلی، دستیارتدوین: امیرایران شاهی،مدیرتولید:مهدی مجلل، جلوه‌های رایانه‌ای: مجیددوستی، صداگزاری: امیرنعیمی اشاره کرد.

شبکه دو

فیلم سینمایی «گذر» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی محمود کیانی پنجشنبه  22 بهمن ساعت 30/18 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: آیت و احمد دوتن از نیروهای انقلابی هستند که مأموریت دارند تا یک چمدان را به منطقه‌ای در شمال ایران ببرند و تحویل دهند. احمد توسط نیروهای ساواک دستگیر می‌شود، ساواک احمد را شکنجه می‌کند اما او جای آیت را لو نمی‌دهد، تا اینکه به سراغ خواهرآیت که همسراحمد است، می روند و او را درمقابل چشمان احمد می‌زنند، احمد نیز برای اینکه هاجر را نکشند جای آیت را لو می‌دهد.

مسعود قهاری و امین کاشفی به عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی «گذر» محصول سال 1385 بازی کرده‌اند.
******

فیلم سینمایی «هر نفسی که فرو می‌بریم» به کارگردانی گری لاو پنجشنبه 22 بهمن ساعت 45/23 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: جسد دبی بریتون خانمِ پلیسی که چند سالِ قبل به طور مشکوکی ناپدید شده بود در رودخانة تایمز به طور ناگهانی پیدا می‌شود. دبی بریتون، خانمِ افسری است که به خاطر شجاعت در یک حادثه تیراندازی به دو کودک و نجاتِ آنان، مدالِ لیاقت دریافت کرده بود مشهور شده و دائماً در روزنامه‌ها از او نام می‌برند.

کریستوفر مرد جوانی که در یک هتل کار می‌کند از دبی بریتون خوشش می‌آمده بطوریکه در منزلش تمامی فیلم‌های پخش شده از او را ضبط می‌کرده و برای خود نگه می‌دارد، همچنین اکثر روزنامه‌های مربوط به دبی را هم جمع‌آوری کرده است.

فیلم سینمایی «هرنفسی که فرو می‌بریم» به تهیه کنندگی جوی اسپینک محصول سال 2001 کشورانگلستان می‌باشد.

******

فیلم سینمایی «مردان گروه نجات» به کارگردانی اولگ فومین جمعه 23 بهمن ساعت 18 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: درطی جنگ‏های داخلی روسیه در سال 1850 نهضت اورال‏ها، فرمانده بزرگ ارتش فوریه را گروگان می‏گیرند و او را به شهر کراسنویارسک در سیبری منتقل می‏کنند. فرماند‏هان ارتش فوریه که تعداد زیادی از آنها از افسران روسیه‏اند قوای خود را جمع می‏کنند تا فرمانده خود را پیدا کنند. آنها یکی از فرمانده‌های باهوش و زیرک خود به‌نام «دایدوف» را فرا می‏خوانند و عازم کراسنویارسک می‏کنند.

فیلم سینمایی «مردان گروه نجات» محصول سال 2008 کشور روسیه می‌باشد.

شبکه سه

فیلم تلویزیونی «گروگان» پنجشنبه 22 بهمن ماه ساعت 19 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.

این فیلم به داستان دو دوست به نامهای چنگیزوکیومرث است. کیومرث خواستگار خواهرچنگیز به نام سپیده است. آنها ازیک طلافروشی سرقت می‌کنند، اما درفرارمجبورمی شوند واردخانه‌ای شوند که صاحب آن یک قاضی دادگستری است.
فرهادقائمیان، كیهان ملكی، السا فیروز آذر، اسماعیل شنگله، مونافرجاد و علی رام نورائی در فیلم تلویزیونی «گروگان» به كارگردانی محمدرضاآهنج و تهیه‌كنندگی مجیدعباسی از تولیدات سال 87 شبكه دوسیما بازی كرده‌اند.

********

فیلم تلویزیونی «چراغ خاموش، چراغ روشن» جمعه 23 بهمن ماه ساعت 30/23 از شبكه سه سیما پخش می‌شود.
این فیلم به روایت بخشی از زندگی چند مرد جوان می‌پردازد كه هر كدام از آن‌ها به نحوی با وقایع داستان پیوند می‌خورند و در حقیقت بیان‌كننده تأثیر ایمان و اعتقاد و خصوصاً تأثیر ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله‌الحسین (ع) در تحول جوانان است و همین تأثیرات است كه باعث می‌شود شخصیت‌های جوان داستان با انگیزه‌های متفاوت به گونه‌ای جالب و تصادفی سرانجام به نقاط مشتركی برسند و دچار تحولاتی شوند.

سیاوش طهمورث، كیهان ملكی، رامتین خداپناهی و مهدی امینی‌خواه در فیلم تلویزیونی «چراغ خاموش، چراغ روشن» به كارگردانی حسین تبریزی و تهیه‌كنندگی سعید منتظرالمهدی از تولیدات سال 87 شبكه تهران بازی كرده‌اند.

********
شبکه چهار

فیلم تلویزیونی «سرقت ادبی» به کارگردانی رضابهشتی وتهیه کنندگی پریسا عشقی پنجشنبه 22 بهمن ساعت 40/15 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: امیرومینا درفیلمی به نام مالیخولیا که براساس رمانی است که به دست شمس اتابکی پدرمینا نوشته شده بازی می‌کنند. آقای شمس اتابکی این رمان رااززندگی واقعی بهرام وزهره الهام گرفته است. اما به طور همزمان با حضور پلیس متوجه می‌شویم که زهره که ظاهرا به جزشوهرش بهرام کسی رادرتهران ندارد، به قتل رسیده است.

هومن سیدی، شهرام عبدلی و سیدمهرداد ضیایی به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «سرقت ادبی» ازتولیدات سال جاری گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما بازی کرده‌اند.

*******

فیلم سینمایی «شرلوک هولمز» به کارگردانی روی ویلیام نیل وبابازی باسیل بردبون و نایجل بروس جمعه 23 بهمن ساعت 45/20 ازشبکه چهار سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: جعبه های موزیکال که درفروشگاه لوازم خانگی همگی به فروش رفته‌اند، برای خریداران دردسرهایی تاسرحد قتل بوجود آورده‌اند. وقوع این حوادث عجیب سبب حیرت کاراگاه هولمز ودستیار اودکترواتسن شده است.

شبکه تهران

فیلم تلویزیونی «مسافر غریب» به کارگردانی مهدی باغبان و تهیه کنندگی تهمینه شعبانی پنجشنبه 22 بهمن ماه ساعت 30/13 از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

درخلاصه داستان فیلم آمده: فردی به نام سجادی كه فارغ‌التحصیل رشته فیزیك هسته‌ای از خارج از كشور می‌باشد بعد از سی سال تلاش و تدریس درخارج ازكشور به ایران بازمی‌گردد تا در كنفرانس هسته‌ای ایران شركت كند تا بلكه به پیشبرد این پروژه كمكی كرده باشد.
حسین سحر خیز، فخرالدین صدیق شریف، منوچهر افسری، صدرا سید قاسمی و توران قادری درفیلم تلویزیونی «مسافرغریب» در ژانر درام، حادثه ای،ماجراجویی بازی کرده‌اند.

********

فیلم سینمایی «علامت حیات» به کارگردانی نوبر میزوتا جمعه 23 بهمن ساعت 30/13از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

داستان درباره حوادث غیرمترقبه و طوفان های سهمگینی است که در ژاپن اتفاق می‌افتد. دریکی از طوفان‌های وحشتناک که با بارش تگرگ همراه است، آب اقیانوس بالا می‌آید و باعث ایجاد سونامی می‌شود.مردی به نام یوجی ساکن این شهر است. او کودکی ناشنوا دارد که در ایستگاه مترو در هنگام طوفان گیر می‌افتد. یوجی که قبلاً امدادگر بوده و درحادثه‌ای نتوانسته همکارش را نجات دهد و تنها موفق شده برادرهمکارش را نجات دهد در نتیجه از کارامدادگری رویگردان می‌شود. اما درحال حاضربه خاطراین حادثه خود رابه ایستگاه مترو می‌رساند.
هیدوکای ایتو، ماساکی اوچینو، تاکایاکی یامادا و یوکاشی درفیلم سینمایی «علامت حیات» در ژانر حادثه ای، درام، ماجراجویی و هیجانی بازی کرده‌اند.

معرفی فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما

در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نمایش 4 فیلم سینمایی و تلویزیونی

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «تکیه بر خورشید»، «گره کور»، «شمشیری در ماه» و «جنگ سالاران» در سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) شنبه 24 بهمن از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «تکیه بر خورشید» شنبه 24 بهمن ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: تکیه دار محله قبل از ایام محرم فوت می‌کند. او وصیت کرده که طبق سنت هرسال پسرش نذورات مردمی را جمع کرده و با پولی که خودش قبلاً تهیه کرده، هزینه هیئت را پرداخت کند. دختریکی ازهمسایگان درآستانه عمل جراحی است، اما پول کافی ندارد. سرانجام خرج هیئت به خانواده دختر داده می‌شود تا سلامتی اش را باز یابد.
سام درخشانی و شیوا بلوریان درفیلم تلویزیونی «تکیه بر خورشید» به کارگردانی حسین سحرخیز و تهیه‌ کنندگی باقرآشتیانی ازتولیدات سال جاری گروه فیلم وسریال شبکه یک سیما بازی کرده‌اند.

شبکه دو

فیلم تلویزیونی «گره کور» شنبه 24 بهمن ساعت 30/18ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: رضا جوان قلدر و اهل شری است که برای مرد بد ذاتی به نام ایرج شرخری می‌کند. روزی به دنبال یکی از همین شرخرها با مردی تصادف کرده و به علت عدم توانایی پرداخت دیه به زندان می‌افتد.
اما پس از مدتی در اثر رضایت خانواده شاکی آزاد می‌شود، درحالی که مادرش دراین مدت از دنیا رفته است.
رامین راستاد، افشین سنگ چاپ و مریم سلطانی در درفیلم تلویزیونی «گره کور» به کارگردانی جواد مزدآبادی و تهیه‌کنندگی سعید منتظرالمهدی بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

فیلم سینمایی «شمشیری در ماه» به کارگردانی کیم اوی سوک ونویسندگی جانگ مین سوک شنبه 24 بهمن ساعت 45/15 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.
داستان حماسی و تاریخی که یک غاصب به عنوان پادشاه با بی رحمی به زمامداری اش ادامه می‌دهد و یک افسر معروف به قصاب محافظ امپراتوری است. اما اوضاع عوض می‌شود و تعدادی از وزیران یک به یک توسط فردی ناشناس به قتل می‌رسند و همه بسیج می‌شوند تا قاتل را پیداکنند.
مین سو چوی و جی هیون جو در فیلم سینمایی «شمشیری در ماه» محصول سال 2006 کره درژانر حماسی بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «جنگ سالاران» شنبه 24 بهمن ساعت 21 ازشبکه تهران پخش می‌شود.
این فیلم که در دهه هفتاد قرن نوزده میلادی یعنی دراواخردوران حکومت‌سلسه چینگ  می‌گذرد،مناطق مختلف کشورچین دچارقحطی و جنگ می‌شوند. یکی ازافسران نظامی به نام تانگ چینگ یون که درجنگ شکست می‌خورد اسیرراهزن‌های کوهستان شده و با دو نفر از فرماندهان آن‌ها به نام اوبانگ و چائو آرخو پیمان برادری می‌بندد تا به اتفاق هم به مردم خدمت کنند.
جت لی و تاکشی کانشیرو درفیلم سینمایی «جنگ سالاران» ساخته‌پیترجان‌ درژانرحادثه ای، درام، تاریخی وجنگی ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی «جنگ سالاران» درسال 2007 درکشورهنگ کنگ و چین ساخته شده است.

نمایش 4 فیلم سینمایی و تلویزیونی در سالروز شهادت امام رضا (ع)

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «بازگشت» ،«مهر بی پایان»، «با من حرف بزن» و « دزد شب» در سالروزشهادت امام رضا (ع) دوشنبه 26 بهمن ماه از شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما،فیلم تلویزیونی «بازگشت» ساخته شاهرخ دولکو و تهیه کنندگی عباس رافعی دوشنبه 26 بهمن ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده با بازی حسین یاری، آتیلا پسیانی و شاهرخ فروتنیان آمده: دکتر غلامرضا اخوان بدون آنکه بداند که در دام مافیای قاچاق داروهای فاسد افتاده است دستگیر شده، به زندان می‌افتد و زندگی خانواده اش متلاطم می‌شود. او فرصتی می خواهد که مدارک اثبات بی گناهی اش را به دادگاه بدهد. هفت روز فرصت می‌گیرد و در جستجویش به مشهد می‌رود. درآنجا با امام رضا(ع) درد دل کرده و می‌خواهد که ضامنش شود.
فیلم تلویزیونی «بازگشت» ازتولیدات سال جاری گروه فیلم وسریال شبکه یک سیما می‌باشد.

شبکه دو

فیلم سینمایی «مهر بی پایان» ساخته محسن منشی زاده دوشنبه 26 بهمن ساعت 30/18 ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم داستان زوج جوانی به نام رضاوفاطمه است که دردوران جنگ درجبهه باهم آشنا شده وازدواج کرده‌اند. درآن زمان فاطمه به عنوان بهیار داوطلب در جبهه حضورداشته است وبعدازازدواج بارضا به فعالیت خودتازمان وضع حمل ادامه می‌دهد. اما بچه اوقبل ازبه دنیا آمدن می‌میرد.
حمیدرضاپگاه وروناک یونسی درفیلم سینمایی «مهربی پایان» به تهیه‌کنندگی سعیدپورفرج ایفای نقش کردند.

شبکه چهار

فیلم تلویزیونی «با من حرف بزن» به کارگردانی كاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی دوشنبه 26 بهمن ساعت 45/15 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: فرشته كه بعد از چند سال دوری از وطن به ایران بازگشته، در اولین شب ورود خود به محل زندگی سابقش كه با حمید همسرش و فرزند دو ساله اش در آنجا زندگی می‌كردند، سركشی می‌كند تا از احوالات فرزند و محل زندگی خود اطلاعاتی بگیرد. ضمناً فرشته اتومبیل پسر عموی خود بیژن را به صورت امانت می‌گیرد. در این بازدید تصادفی روی می‌دهد و پسر بچه ده ساله‌ای با دوچرخه با اتومبیل فرشته برخورد و از آن محل فرار می‌كند. پس از آن با پیگیری بیژن پسر عموی فرشته بچه‌ای را كه در اثر تصادف در حالت كما می‌باشد، در بیمارستانی می‌یابند و فرشته متوجه می‌شود كه با فرزند خود تصادف كرده است.
حمیرا ریاضی، محمد حاتمی، شیرین بینا، فرخ نعمتی وامید زندگانی در فیلم تلویزیونی «با من حرف بزن» بازی کرده‌اند.

شبکه تهران

فیلم تلویزیونی «دزد شب» به کارگردانی و تهیه کنندگی ایمان افشاریان دوشنبه 26 بهمن ساعت30/13 ازشبکه تهران سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان این فیلم با بازی ابوالفضل پورعرب، زهراسعیدی،اشکان صادقی، سوده شرحی و سارا علی مرادی آمده: دزدی با زیرنظر داشتن خانه‌ای،زمانی که مطمئن می‌شود کسی در خانه نیست، شبانه وارد آنجا می‌شود و با اشکان، گوینده رادیو و دوبلور کارتون و خواهر شش ساله اش که بیماری صرع دارد، مواجه می‌شود.دزد پس از دزدی تصمیم به رفتن می‌گیرد، اما هرباراتفاقی مثل رو به رو شدن با دخترهمسایه،سحرودیدن ماموران پلیس، او را از رفتن باز می‌دارد.
فیلم تلویزیونی «دزد شب» ازتولیدات سال 1387 مرکزسیما فیلم درژانردرام می‌باشد.