وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پنج توصیه ساده برای داشتن پوست زیبا

پنج توصیه ساده برای داشتن پوست زیبا
پنج توصیه ساده برای پاک سازی پوست وجود دارد که شما را در جاده داشتن چهره ای زیبا قرار می دهد. با پیروی از این پنج اصل ساده در پاک سازی پوست، در مدت زمان کوتاهی به بیشترین حد زیبایی در چهره خود می رسید.

شفافیت پوست اولین گام برای داشتن پوستی زیبا است .
اما متاسفانه گفتن آن بسیار آسان تر از عمل به آن است. اما خبر خوب این است که پنج توصیه ساده برای پاک سازی پوست وجود دارد که شما را در جاده داشتن چهره ای زیبا قرار می دهد. با پیروی از این پنج اصل ساده در پاک سازی پوست، در مدت زمان کوتاهی به بیشترین حد زیبایی در چهره خود می رسید.
 
توصیه ۱ : پاکیزگی یک کلید است !
شاید این چیز جدیدی برای شما نباشد که بدانید شستشوی منظم صورت ، از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. اما آیا می دانید چگونه باید صورت خود را به درستی بشورید؟ در ابتدا از پاک کننده ای استفاده کنید که مناسب پوست شماست و عاری ازترکیبات معطر و محتویاتی باشد که باعث قرمزی پوست شما شود و نتایج بدتری نسبت به قبل دهد. بعد از هر استحمام از حوله تمیزی استفاده کنید که از بازگشت باکتری ها و سایر مواد از استحمام قبل به پوست شما جلوگیری کند. در انتها، حمام خود را با آب کشی با آب سرد به پایان ببرید تا منافذ بسته شده و شادابی برایتان به ارمغان آورد.

توصیه ۲: لمس نکنید!
دست کاری پوست فقط باعث مشکلات بیشتر می شود. به نابراین تا آنجا که ممکن است دستان خود را از صورتتان دور نگه دارید.منطقه عدم لمس در مورد موها نیز صدق می کند بنابراین تاآنجا که ممکن است موهایتان را به سمت عقب ببرید. توصیه این است که شب ها هنگام خواب از هدی استفاده مائید که مانع از ریختن موهایتان روی صورت شود و به حالت پذیری آن کمک بیشتری کند.

توصیه ۳: آرام باشید و استراحت کنید!
استراحت و دوری از استرس در بسیاری از مواقع بسیار برای شما خوب است. جای هیچ تعجبی نیست که بدانید پوست شما از این عادات سلامتی بسیار بهره مند می شود..برای مقابله با استرس خود راه هایی را یاد بگیرید، حتی اگر تمرینات تنفس عمیق، یوگا و یا ماساژ باشد . چهل پلک مداوم در هر شب، این شانس را به پوست می دهد که استراحت کند، دوباره جوان شود و به بهترین نحو پاک و سالم به نظر برسد. هر شب اطمینان حاصل کنید که روی بالش تمیزی می خوابیدکه چشمان بسته شما با چربی و باکتری هایی که به وسیله پوست صورتتان ایجاد شده است، تماس پیدا نمی کند.

توصیه ۴: هر شب پوست خود را تمیز کنید!
چیزی که هست آرایش شماست . هیچ چیز نمی تواند به اندازه خوابیدن با آرایش منفذ های پوست شما را ببندد وباعث صدمه جدی به پوست شود. شادابترین پوست در هنگام خواب تمیز ترین آنها ست بنابراین آرایش چهره خود را به وسیله یک پاک کننده مناسب یا مخلوط آب و صابون از بین ببرید.
توصیه ۵: عاقلانه انتخاب کنید!
هر چیزی که برای پوستتان استفاده می کنید باید بدون چربی باشد. حتی اگر محصولات پاک کنند ه آرایش یا مرطوب کننده ها باشند.بهتر است کرم مرطوب کننده SPF داری را انتخاب کنید تا ضد آفتاب شما اثرات سوئی روی پوستتان نداشته باشد. توصیه دیگر در استفاده از لوازم آرایش این است که از لوازمی استفاده کنید که منفذ های پوست شما را نپوشاند

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره