وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ممکنه از شدت سر رفتن حوصله بمیرید!!

ممکنه از شدت سر رفتن حوصله بمیرید!!
دانشمندان متوجه شدند این موضوع واقعا ممکن است که شما بر اثر بیکاری و سر رفتن حوصله خود بمیرید.تحقیقات دانمشندان نشان می‌دهد افرادی که زندگی ملال آور و خسته کننده ای دارند با احتمال دو برابر بیش‌تر در سنین جوانی جان خود را از دست می‌دهند.
محققان دانشگاه کالج لندن متوجه شدند افرادی که از ملال‌آوری وخسته کنندگی زندگی خود شکایت می‌کنند با احتمال دو برابر بیش‌تر نسبت به افرادی که زندگی را جالب و سرگرم کننده می‌دانند ممکن است بر اثر بیماری قلبی و سکته جان خود را از دست بدهند.
در این تحقیقات که روی بیش از 7 هزار کارمند دولت و در مدت بیش از 25 سال انجام شد مشخص شد افرادی که احساس می‌کنند زندگی کسل کننده ای دارند با احتمال 40 درصد بیش‌تر نسبت به دیگران تا پایان یافتن این تحقیقات جان خود را از دست داده اند.
افرادی که معمولا حوصله شان سر می‌رود با احتمال بیش‌تری به عادات ناسالم مانند سیگار کشیدن ، نوشیدن مشروبات الکلی و مانند آن روی می‌آورند که می‌تواند امید به زندگی را به طور قابل توجهی کاهش دهد.
متخصصان دپارتمان سلامت عمومی دانشگاه کالج لندن زندگی بیش از 7 هزار و 524 کارمند دولت که بین 35 تا 55 سال سن داشتند بررسی کردند و در مورد میزان سر رفتن حوصله ، کسلی و بی حوصلگی ان‌ها سوالاتی پرسیدند.
در این تحقیقات مشخص شد نزدیک به 10 درصد کارمندان دولت در طول ده ماه گذشته احساس بی‌حوصلگی کرده اند که این میزان در زنان تقریبا دو برابر مردان بوده است.میزان بی حوصلگی در میان جوانان و افرادی که شغل‌های سطح پایین داشتند نیز بیش از سایرین گزارش شده است.
مارتین شیپلی که دراین تحقیقات شرکت داشته است در این باره گفت : این یافته‌ها نشان می‌دهد رابطه زیادی بین بی حوصلگی و بیماری‌های قلبی وجود دارد.بنابراین افرادی که دارای شغل‌ها کسل کننده هستند باید سرگرمی‌هایی برای خودشان پیدا کنند تا بی حوصلگی را از خود دور کنند.
این افراد هم‌چنین باید مقداری از تمرکز روی خود را کاهش دهند زمان بیش‌تری را به خانواده ، دوستان ، همکاران و حتی رئیسشان اختصاص دهند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره