وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی نامرئی در چین

مردی نامرئی در چین
مقامات ایالت Henan چین برای صادر کردن یک کارت شناسائی برای یکی از شهر وندان این ایالت به دردسر افتاده اند !!! ماجرا از این قرار است که دو هفته قبل این آقا برای دریافت کارت شناسائی به پلیس محلی مراجعه کرد و ماموران مربوطه هم پس از اینکه عکس ایشون رو گرفتند و بقیه مدارک رو بررسی کردن به ایشون گفتند که پس فردا برای تحویل گرفتن کارتشون مراجعه بکنن ولی بعدا که برای تهیه عکس این مرد به سراغ دوربین رفتند دیدند که عکسی ازاین مرد بر روی فیلم ثبت نشده !!
 
برای همین هم دوباره از آقای Ye Xiangting دعوت کردند که برای گرفتن عکس به پاسگاه بیاد و اینبار از تمامی زوایا از این آقا عکسبرداری کردند ولی در کمال شگفتی این بار هم هیچ عکسی از Ye Xiangting بدست نیامد !!مقامات اول مشکوک شدند که شاید Ye Xiangting چیزی در میان لیباسهایش پنهان کرده ولی بعد از جستجو چیزی بدست نیامد.
 
نکته جالب قضیه اینه که به پیشنهاد یکی از ماموران Ye Xiangting با چند نفر دیگه از داوطلبان عکس دسته جمعی انداختند ولی این بار هم تصویر Ye Xiangting بر روی هیچ فیلمی ظاهر نشد !!!Ye Xiangting گفت که قبلا چنین چیزی برای او سابقه نداشته و او براحتی می تونسته که عکس بیندازه .دلیل این مساله کماکان در هاله ای از ابهام است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره