وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رنگ موی مطابق با رنگ پوست خود انتخاب کنید

رنگ موی مطابق با رنگ پوست خود انتخاب کنید
هر متخصص رنگ مو می گوید با ارزش ترین رنگ که نتیجه ای خوب را برای شما دارد باید بر اساس رنگ پوستتان بشد. پوست های گرم، سرد، تیره و زرد هر کدام رنگ مویی متفاوت با یکدیگر دارند. رنگ برای مو های ضخیم، نازک، خشک یا چرب نیز متفاوت است.

اگر شما حق انتخاب دارید همیشه بهترین راه این است که انتخاب رنگ را به یک حرفه ای بسپارید. یک متخصص رنگ مو می تواند رنگ مناسب را طوری تنظیم کند که چهره ای متمایز داشته باشید.

گرم
پوست هایی که رنگی متمایل به رنگ های گرم دارند به طور طبیعی رنگ مویشان به رنگ های قرمز، بور، طلایی نزدیک است. که می توانند رنگ خود را به رنگ های قهوه ای و مشکی متمایل کنند. اما بهترین حالت این است که مو های خود را به رنگ چوب های جنگلی، قهوه ای مایل به قرمز و دارچینی متمایل کنند.

سرد
پوست های سرد رنگ موهایشان به طور طبیعی متمایل به مشکی، قهوه ای و بلوند خاکستری است. پوست های سرد می توانند مو های خود را به رنگ های قرمز روشن، بلوند عسلی یا بلوند ماسه ای رنگ کنند. همچنین رنگ های تیره به خصوص اگر با کمی قرمز مخلوط شوند به این پوست ها گرمی اضافه می کنند.

تیره
پوست های تیره به طور طبیعی موهایی به رنگ های قهوه ای و سیاه با شدتی بیشتر از پوست های گرم و سرد متمایل اند. پوست های تیره می توانند مانند پوست های گرم و سرد عمل کنند، اما باید از روشنی کمتری استفاده کنند. در این نوع پوست ها روشنی زیاد از نمایش واقعی چهره جلوگیری می کند.

زرد
پوست های زرد به طور طبیعی مو هایی به رنگ مشکی قهوه ای یا قرمز اند و با دستور العمل رنگ پوست های گرم و سرد تفاوت کمی دارند. این گونه افراد باید از رنگ هایی که با زرد مخلوط می شوند استفاده کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره