وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لباس‌هایتان را بدون آب بشویید!

لباس‌هایتان را بدون آب بشویید!
شرکت زیراکس به منظور کاهش مصرف آب و انرژی الکتریکی پس از 30 سال مطالعه دانشمندان دانشگاه لیدز دستگاه لباسشویی تولید کرده است که آب مصرف نکرده و به جای پودرهای شیمایی از دانه های پلاستیکی استفاده می‌کند.
مخترعان انگلیسی دانشگاه لیدز دستگاه لباسشویی ابداع کرده اند که تقریبا از آب استفاده نمی‌کند و پس از شستشو لباسها را کاملا خشک باقی می‌گذارد. در این ماشین لباسشویی سبز که دوستدار محیط زیست بوده و به دلیل کم مصرف بودن از میزان انتشار کربن در محیط خواهد کاست به جای آب و پودرهای شوینده از دانه های پلاستیکی ریزی استفاده می‌شود که نقش عناصر تمیز کننده را به عهده داشته و می‌توانند برای صدها بار مورد استفاده قرار گیرند.
به این شکل لباسهای مرطوب در داخل ماشین لباسشویی قرار گرفته و دانه های پلاستیکی به عنوان مواد تمیز کننده آنها را شستشو داده و پاک می‌کنند و در انتهای این روند، لباسها به صورت کاملا خشک از ماشین خارج می‌شوند.
پروفسور "استفن بورکنشاو" متخصص شیمی‌نساجی این ماشین را طی 30 سال گسترش تکنولوژی سبز در دانشگاه لیدز ابداع کرده است و شرکت زیراکس که تولید ماشین را به عهده گرفته است امیدوار است درآمد حاصل از این ماشین را سالانه به 50 میلیارد پاوند برساند.
بر اساس گزارش تلگراف، زیراکس در تلاش است این ماشین لباسشویی را تا پایان سال جاری به تولید انبوه رسانده و در اختیار مشتریان ویژه‌ای از قبیل هتلها، آسایشگاه ها و خشکشویی ها قرار دهد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره