وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

بیوگرافی سایت گوگل

بیوگرافی سایت گوگل
گوگل، بزرگ‌ترین موتور جستجوی اینترنتی با بیش از ۲۰ میلیون درخواست خدمات روزانه می‌باشد.

دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، یعنی لری پیچ و سرگئی برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند. این شرکت خصوصی در ماه ژوئن ۱۹۹۹ / تیر ۱۳۷۹ رسمأ با سرمایه تأسیس ۲۵ میلیون دلار معرفی شد. این شرکت همراهانی را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومی اصلی خود را در وب‌ سایت خود در www.google.com ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوی پیشرفته را برای فراهم سازی اطلاعات محتوایی نیز ارائه می‌دهد.

معنی گوگل:

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده‌است. این موضوع «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن»، در واقع نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

شعار و هدف گوگل: شعار رسمی گوگل «شرارت ممنوع» است که «هرگز بد نباشید» هم معنی می‌شود. هدف اعلامی گوگل از طرف بنیان گذاران آن «لری و سرگئی»، عبارت از سامان دادن تمامی اطلاعات دنیا است.

فناوری گوگل

فناوری متحول جستجوی گوگل و طراحی اینترفیس مطلوب برای کاربران، گوگل را به عنوان بخشی از ماشین‌های جستجوی نسل جدید تبدیل کرده‌است. فراتر از استفاده از فناوری کلمات کلیدی، گوگل براساس فناوری رتبه صفحه (PageRank) نیز پایه‌گذاری شده، که این فناوری باعث می‌شود تا نتایج مهم‌تر در یک جستجو بالاتر دیده شوند.
رتبهٔ صفحهٔ یک سنجش معقول را برای اعتبار صفحات وبی که بر اساس معادله برابر ۵۰۰ میلیون متغیر و بیش از ۲ بیلیون شرایط محاسبه شدند را ایفا می‌کند. رتبه صفحه از ساختار پیوند عظیم وب به عنوان ابزار سازماندهی استفاده می‌کند. وجود یک پیوند از صفحه A به صفحه B به عنوان یک امتیاز توسط گوگل تفسیر می‌شود. با مجموع این امتیازها، گوگل تشخیص می‌دهد که کدام صفحه مهم‌تر است. همچنین گوگل این صفحات را تجزیه و تحلیل می‌کند.
مجتمع گوگل با داشتن بیش از ۱۵۰ هزار سرور، روش‌های جستجوی خودکار انسداد اینترفیس دستی است. بر خلاف ماشین‌های جستجوی دیگر، گوگل ساختاربندی شده تا نتایج جستجوی را به بهترین شکل برای تجارت ارائه دهد.

گروه مدیریت
دکتر اریک ا. اشمیت، رییس کل و رییس هیأت مدیره
لری پیج ، کمک مؤسس و رییس، محصولات
سرگئی برین، کمک مؤسس و رییس، تکنولوژی
امید کردستانی، معاون رییس، توسعهٔ تجاری و فروش
وینی روسینگ، معاون رییس مهندسی
سیندی مک کفری، معاون رییس، ارتباطات
جوان بردی، معاون رییس، خدمات جستجو
تیم آرمسترونگ، معاون رییس، فروش آگهی
اورس هولتزل، شخص گوگل
کریگ سیلور اشتاین، مدیر تکنولوژی

محصولات
جی میل (Gmail)
نوار ابزار گوگل (Google Toolbar)
گوگل مپ (Google Map)
گوگل ارت (Goole Earth)
گوگل تاک (Google Talk)
گوگل داکز
گوگل ویدئو (Google Video)
تاریخچه
دو دانشجوى دكتراى دانشگاه stanford ، یعنى لرى پیج و سرجى برین ، گوگل را در سال 1998 تاسیس كردند. این شركت خصوصى در ماه جون 1999 / تیر 1379 ( پس بدونید که گوگل خیلی هم چیز جدیدیه) رسما با سرمایه تاسیس 25 میلیون دلار معرفى شد. بعد از آن بود که ایده ها و نو آوری های این دو جوان باعث شد که این موتور جست جو محبوب همه ی جست و جو گران اینترنت شود و در اندک زمانی به عنوان بهترین موتور جست و جوی دنیای مجازی مطرح شد و حتی نامش به عنوان یک فعل به لغت نامه ها وارد گردید. بعد از آن بود که مدیران شرکت گوگل به این فکر افتادند که امکاناتی كه شرکت به مشتریان می دهد را افزایش دهند: این شد که گوگل عرصه های جدیدی برای کاربران اینترنت باز کرد.