وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هنرمندی که یکسال از خورشید نقاشی کرد

هنرمندی که یکسال از خورشید نقاشی کرد
به گزارش خبرآنلاین، تیم میلر مجموعه‌ای از 365 نقاشی از غروب خورشید جمع‌آوری کرده است. او تمامی این نقاشی‌ها را در سال 2009 کشیده است.
میلر سال گذشته هرغروب دست از هرکاری می‌کشید و هرجا که بود بوم‌اش را برپا می‌کرد و آسمان غروب را نقاشی می‌کرد. یکی از این نقاشی‌ها را از داخل هواپیمایی کشیده که در ارتفاع 40 هزار پایی زمین بوده.
او در هر آب وهوایی دست از نقاشی نکشیده و حتی روزهایی که بیمار یا خسته بوده هم قلمش را بر زمین نگذاشت. نقاشی‌های غروب او اکنون به صورت کلیپ ویدیویی 11 دقیقه‌ای درآمده و در یوتیوب پخش و درسراسر دنیا دیده شده است.

میلر می‌گوید: «نقاشی‌های خیلی بزرگی می‌کشیدم و این موجب فرسایش و خستگی‌ام می‌شد. به‌همین دلیل تصمیم گرفتم در انتهای هرروز٬ کاری سریع انجام دهم به همین خاطر غروب خورشید را انتخاب کردم. هر نقاشی فقط چند دقیقه وقتم را گرفت و خیلی لذت‌بخش بود البته بعضی اوقات هم کار سخت و دشواری می‌شد. یک روز قرار بود ساعت 8:10 بعدازظهر جایی سخنرانی کنم٬ اما خورشید 8:05 غروب می‌کرد و سخنرانی باید چند دقیقه‌ای صبر می‌کرد.»

میلر در راکلی استرالیا زندگی می‌کند و 35 سال است نقاشی می‌کند. او نقاشی‌هایش را در سراسر دنیا به ویژه در بریتانیا به فروش رسانده است.
میلر برای خلق غروب خورشید از رنگ روغن و پاستل گچ استفاده کرده و هر نقاشی را درست از زمان پایین رفتن خورشید و تنها در چند دقیقه ثبت کرده است.

او می‌گوید: «هر غروب٬ مدیتیشن لحظه‌ای است که کشیدنش چند دقیقه طول می‌کشد. آنها لحظاتی تغییرناپذیر هستند حتی اگر قطرات باران روی نقاشی معلوم باشد. کار بسیار مفرحی بود و خوشحالم که مردم آن را دوست دارند.»

با این وجود میلر اعتراف می‌کند غروب زمان دشواری برای نقاشی کشیدن است، چون نور کم است و در تابستان مورد هجوم پشه ها قرار می‌گرفته است.
او می‌افزاید: «هنگام غروب هنوز نور کافی برای تشخیص رنگ هست٬ اما همینطور که نور کمتر می‌شود تشخیص رنگ‌ها دشوارتر می‌شود.»

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره