وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

دلیل فراموشی مشخص شد!

دلیل فراموشی مشخص شد!
تحقیقات جدید نشان می‌دهد مغز ما اطلاعات قدیمی‌خود را پاک می‌کند تا جا برای اطلاعات جدید فراهم شود.
دانشمندان معتقدند این یافته جدید به فهم این که چگونه اطلاعات حافظه کوتاه‌مدت پاک می‌شوند می‌تواند راز چگونگی ایجاد شدن آن‌ها را در مرحله اول حل کند.
دانشمندان قبلا به این نتیجه رسیده بودند که ما ممکن است مقداری از اطلاعات قدیمی‌خود را بیرون بریزیم تا جا برای اطلاعات جدید‌تر فراهم کنیم ، اما اثبات این تئوری مشکل بود.تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مواد شیمیایی در مغز انسان به طور فعال حافظه کوتاه مدت را پاک می‌کنند و زمانی که مغز ما با به یکباره با حجم انبوهی از اطلاعات روبه رو می‌شود میزان فعالیت این مواد افزایش پیدا می‌کند.
یی ژونگ از دانشگاه سینگوآ در پکن که این تحقیقات را انجام داده است در این باره گفت : یاد گرفتن شکل‌گیری بیوشیمیایی حافظه را فعال می‌کند.مغز ما نیاز دارد اطلاعات قدیمی‌خود را حذف کند تا جا برای اطلاعات جدید پیدا شود.ما متوجه شدیم فراموش کاری قسمتی از فعالیت حافظه انسان است.
این یافته‌ها به دانشمندان کمک خواهد کرد تا متوجه شوند مغز انسان چگونه اطلاعات را در حافظه ذخیره می‌کند.
خاطرات توسط پروتئینی در بدن به نام Rac حذف می‌شوند.زمانی که فعالیت این پروتئین متوقف می‌شود ، مغز اطلاعات را برای مدت بسیار طولانی‌تری در خود ذخیره می‌کند.
زمانی که شما سعی می‌کنید مقدار زیادی از اطلاعات را به یکباره به ذهن خود بسپارید، Rac با سرعت بیش‌تری تولید می‌شود تا با پاک کردن اطلاعات فضای بیش‌تری را برای اطلاعات جدید فراهم کند.