وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

پرفروش‌‌ترین‌ رمان های امریکایی

پرفروش‌‌ترین‌ رمان های امریکایی
به گزارش خبر آن لاین،نیویورک‌تایمز گزارش داده که «کاترین استاکت» پس از چهار بار صدرنشینی، جای خود را به اثری از «جیمز پترسون» و«مایکل لدویگ» با نام «بدترین پرونده» داد. در این رمان، یک کارآگاه که 10 فرزند خود را به تنهایی بزرگ کرده، درگیر ماجرای یکسری آدم‌ربایی و قتل نوجوانان توسط یک شرور و تبهکار می‌شود و…
در هفته گذشته، رمان «کمک» در ردیف دوم جدول پرفروش‌های امریکا قرار گرفت. نویسنده در این کتاب به زندگی یک زن جوان سفیدپوست و دو خدمتکار سیاه‌پوست او در دهه 60 در منطقه می‌سی‌سی‌پی آمریکا می‌پردازد. این کتاب که 44 هفته در این فهرست حضور دارد، در هفته گذشته نیز در جایگاه نخست قرار داشت.
«دلربایی» اثر «لورل کی.هامیلتون» نیز دیگر کتابی است که به تازگی به جمع پرفروش‌ها پیوسته و ردیف سوم را به خود اختصاص داده است. این رمان، هجدهمین کتاب این نویسنده با موضوع خون‌آشامان است و در آن «آنیتا بلیک» شکارچی خون‌آشامان ماجراهایی با این گروه دارد و…
این بار جایگاه چهارم جدول در اختیار رمانی تازه وارد با نام «باغ زمستانی»، نوشته «کریستین هانا» قرار گرفت. در این کتاب، دو خواهر پس از مرگ پدرشان مجبور به نگهداری از مادر بیمارشان می‌شوند و …
 «دن براون» نیز پس از 21 هفته همچنان در ردیف 10 نویسنده برتر در آمریکاست و با رمان «نماد گمشده» عنوان پنجم را از آن خود کرد. قهرمان این کتاب پروفسور رابرت لنگدان در این کتاب در پی یافتن اسرار مخفی لژ فراماسونری در واشنگتن است.
«رازهای بهشت» نوشته «کریس بوجالیان» نیز دیگر کتابی است که به تازگی به جمع پرفروش‌ها پیوسته و ششمین کتاب هفته شناخته شد. شهر کوچک ورمونت سرشار از قتل، سوءاستفاده و… است و اتفاقات ویژه‌ای در این منطقه رخ می‌دهد.
«بوسه» نوشته «استوارت وودز» در سومین هفته حضورش در میان پرفروش ها با4 پله کاهش، عنوان هفتمین کتاب هفته را از آن خود کرد. نویسنده در این کتاب به ماجرای وکیلی در نیویورک می‌پردازد که پیش از این پرونده‌های طلاق و… را دنبال می‌کرد، اما این بار به حل ماجرای یک کلاهبرداری مالی می‌پردازد و…
رمان «گل‌های رز» نوشته «لیلا میچام» کتابی که هفته گذشته در مکان دهم جای داشت، در چهارمین نوبت حضور خود به جایگاه هشتم نقل مکان کرد. این کتاب داستان یکصد ساله 3 نسل را در مکزیک به تصویر می‌کشد.
بنا بر گزارش ایبنا، جایگاه نهم در اختیار«سارقان قو» اثر «الیزابت کوستووا» است که هفته گذشته ششمین کتاب هفته شناخته شده بود. داستان این کتاب درباره روان‌پزشکی است که در حال معالجه بیماری است که یک بوم گران‌قیمت نقاشی را در گالری ملی پاره کرده و به دنیای امپرسیونیسم فرانسه وارد شده است.
«دختری که با آتش بازی کرد» اثر جنایی‌نویس سوئدی «استیگ لارسن» نیر پس از 17 هفته مکان دهم را از آن خود کرده است. این کتاب یکی از سه جلد سه‌گانه مشهور «هزاره» است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره