وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هفت منبع بزرگ یافتن کتاب الکترونیکی رایگان!

هفت منبع بزرگ یافتن کتاب الکترونیکی رایگان!
هر ساله محققان بی‌شماری در سرتاسر جهان هزاران دلار را صرف خرید کتاب می‌کنند غافل از این که به بسیاری از این کتاب‌ها می‌توانند رایگان یا با صرف هزینه اندکی دسترسی یابند.
در ایران دسترسی محققین و علاقه‌مندان به این منابع بسیار مشکل است. اما می‌توان به جای خریدن کتاب‌های کاغذی ( textbook ) گرانقیمت نسخه الکترونیکی آنان را با قیمت‌هایی مقایسه نشدنی به دست آورد. اما یافتن E book مناسب این روزها کار چندان راحتی است.

در این نوشتار به معرفی 7 پایگاه داده و سایت قدرتمند می‌پردازیم که از طریق آنها بتوانید ebook های خود را به راحتی پیدا کنید

Planet eBook یک سرویس رایگان است که اساتید و دانشجویان می‌توانند مقالات سنتی موجود در آن را، رایگان دانلود کنند. سیاره eBook به صورت مرتب کلی عنوان جدید اضافه می‌کند که شما می‌توانید با عضویت در خبرنامه یا مشترک شدن در وبلاگ، آمار آنها را به دست آورید. این سرویس همچنین یک پیش‌زمینه‌ای از عنوانی که مدنظر شماست ارائه می‌دهد.

E-Books Directory  یک سرویس بسیار خوب و کامل حاوی 3089 عنوان از انواع مقالات و کتب و متون است و شما می‌توانید بوسیله جستجوی خوب این سرویس در میان دسته‌بندی‌های بسیار متنوع این سرویس به یافتن کتابهای به درد بخور برای خودتان بپردازید و آنها را دانلود کنید.

Science Books Online  یک دایرکتوری از انواع کتاب‌های الکترونیکی در سرتاسر وب است. و هر روز هم اضافه می‌شود به لیستی که این سرویس ارائه می‌کند. شما می‌توانید کتابهایی را که معرفی می‌کند و شامل PDFهای سبک، تا کتابهای الکترونیکی گرانقیمت و سنگین هستند را به رایگان دانلود کنید. اگر کتاب خاصی مدنظرتان نباشد نگاه کردن به لیست‌های این یکی واقعا عالی است.

Free Book-s یک موتور جستجوی بسیار زحمتکش است که در بین تمام منابع رایگانی که می‌شناسد می‌گردد برای پیدا کردن عنوانی که شما در جستجوی آن هستید. چند مورد جستجویی که انجام شده است همه از همخوانی خوب نتایج با چیزهایی که مدنظر بوده است حکایت دارد. شما هم تست کنید.

BookServer یک موتور جستجوی فوق‌العاده است برای پیدا کردن، قرض گرفتن، دانلود کردن، خرید کردن . یک خوبی بوک سرور این است که از طریق آن می‌توانید به لیستهایی از کتابهایی دست پیدا کنید که هم شامل کتابهای رایگان باشد و هم شامل کتابهای فوق‌العاده‌ای برای خریدن.

Flat World Knowledge یک شاهکار به تمام معنا برای کسانی است که دسترسی به اساتید خوب در رشته خودشان ندارند. توی فلت ورلد نولیج شما با کتابهایی روبرو می‌شوید که توسط یک سری از غولهای رشته‌های تخصصی نوشته شده است و در آکادمی‌های بسیاری در آمریکا تدریس هم می‌شوند.

و در پایان می‌رسیم به غول دنیای E-book
Google Books یک میزبان است برای هزاران هزاران کتابی که در سرتاسر نت به صورت قانونی در دسترس دیگران قرار گرفته است. در  گوگل بوکز می توانید به چیزهای فوق‌العاده‌ای رسید.  مثلا در جستجوی پیشرفته می‌توانید یک نگاهی به Full view only books بیندازید و از دنیای از کتابهایی که گوگل برای شما تدارک دیده است استفاده کنید.