وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واشنگتن ‌پست در انتشار خبر ریگی گاف داد

واشنگتن ‌پست در انتشار خبر ریگی گاف داد
به دنبال گاف پایگاه اینترنتی یاهو نیوز مبنی بر انتشار گزارش دستگیری سركرده اشرار شرق ایران با عكسی نامرتبط، روزنامه واشنگتن پست آمریكا نیز چنین اشتباهی را مجدد مرتكب شد و خبر دستگیری ریگی را با عكس وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی منتشر كرد.

روزنامه واشنگتن پست آمریكا در یكی از گزارش‌های خود كه به موضوع دستگیری "عبدالمالك ریگی " سركرده تروریست‌ها و اشرار شرق ایران پرداخت، عكس "زیپی لیونی " وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی را به متن این گزارش ضمیمه كرد كه هیچ ارتباطی به تیتر و متن این گزارش ندارد.

واشنگتن پست در این گزارش كه با تیتر "دستگیری سركرده اشرار، اظهارات پترائوس درباره طالبان " منتشر شد، نوشت كه وزیر كشور ایران در گفتگویی با خبرنگاران اعلام كرد كه نیروهای امنیتی این كشور در یك عملیات نظامی موفقیت آمیز توانستند سركرده گروهك تروریستی شرق ایران را دستگیر كنند و به مقامات امنیتی تحویل دهند.

صرف نظر از متن اصلی این گزارش، آنچه تا حدودی مورد توجه قرار می‌گیرد این است كه گاف روزنامه واشنگتن پست درست یك روز بعد از گاف پایگاه اینترنتی یاهو نیوز روی داد كه در آن خبر دستگیری ریگی با عكس "شیرین عبادی " منتشر شد.