وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

خبرهای جدید از 4 بازیگر سینمای ایران

خبرهای جدید از 4 بازیگر سینمای ایران
عبدالرضا اکبری و آتش زیر خاکستر
عبدالرضا اکبری بازی در فیلم تلویزیونی «آتش زیر خاکستر»، به کارگردانی کاوه سجادی حسینی را به نیمه رساند. تصویربرداری این فیلم در شهرک سینمایی دفاع مقدس هم چنان ادامه دارد. «آتش زیر خاکستر» داستان مردی را روایت می کند که پدر و مادرش را، در مبارزات انقلاب اسلامی از دست داده است. وی که پزشک است، عازم جبهه های جنگ می شود و به آگاهی و بصیرت جدیدی از زندگی می رسد. برخی از صحنه های این فیلم در تهران جلوی دوربین خواهد رفت. تدوین این اثر به تازگی آغاز شده است و موسیقی متن آن را «مانی جعفرزاده» خواهد ساخت. به جز عبدالرضا اکبری دیگر بازیگرانی چون نصرا… رادش، محمد مین باشی، میثم تحریری، امیر فرزین صابونی و امیر زمستانی، جلوی دوربین این فیلم رفته اند. «آتش زیر خاکستر» که فیلم نامه آن توسط حسین قناعت و داوود امیریان نوشته شده است، به سفارش گروه فیلم های تلویزیونی شبکه اول سیما تهیه و تولید می شود. عبدالرضا اکبری که در فیلم «فرزند صبح» بهروز افخمی نقش امام(ره) را ایفا کرده، منتظر اکران عمومی این اثر است.

الناز شاکردوست با از ما بهترون می آید
الناز شاکردوست اردیبهشت ماه ۸۹ با فیلم «از ما بهترون»، جدیدترین ساخته «مهرداد فرید»، میهمان سالن سینماهای کشور می شود. این فیلم هم اکنون آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می گذارد و هفته آینده، برای دریافت پروانه نمایش عمومی، به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه می شود. پیش از این قرار بود «از ما بهترون» در نوروز اکران شود. این فیلم داستان روزنامه نگاری را روایت می کند که تاکنون هرچه نوشته، مورد توجه مردم قرار نگرفته است. وی سلسله گزارش هایی درباره رمالی می نویسد که نامش را سرزبان می اندازد، اما برای وی دردسرساز می شود. به جز الناز شاکردوست، بهنوش بختیاری، ارژنگ امیرفضلی، مریم امیرجلالی، مریم سعادت، بیژن بنفشه خواه، برزو ارجمند، نادر سلیمانی، ملکه رنجبر، رضا عطاران، نادر سلیمانی و شیوا خسرومهر، از جمله بازیگران فیلم «از ما بهترون» هستند. الناز شاکردوست در جشنواره امسال با فیلم «فاصله» و «ناسپاس» حضور داشت.

بیژن امکانیان صحنه تئاتر را برگزید
بیژن امکانیان خردادماه سال آینده در نمایشی به کارگردانی «علی پویان»، روی صحنه تئاتر می رود. این نمایش برداشت آزادی از نمایش نامه «مرده های بی کفن و دفن» نوشته ژان پل سارتر می باشد. البته برای اجرای عمومی بازنویسی و تغییراتی در آن اعمال می شود. بازیگران مطرح دیگری چون گلچهره سجادیه، رضا رویگری، اردلان شجاع کاوه، امین زندگانی، رحیم نوروزی، شهرام عبدلی، نعمت اسداللهی، سامان دارابی، پردیس افکاری، خاطره حاتمی و کیاندخت کیانفر، در این نمایش بازی خواهند داشت. نمایش «مرده های بی کفن و دفن» با مدت زمان ۱۰۰ دقیقه، داستان دستگیری و محاکمه اعضای یک نهضت مقاومت مردمی، در جنگ جهانی دوم است. این نمایش نامه را حمید سمندریان حدود ۳۰ سال پیش به صحنه برد. بیژن امکانیان پس از سال ها دوری از سینما چند سال پیش با بازی درخشانش در «تقاطع» ابوالحسن داوودی ، دیگر بار نام خود را سر زبان ها انداخت.

مهشید افشارزاده نوروز میهمان تلویزیون
مهشید افشارزاده به زودی بازی در فیلم «تاریک ترین شب»، به نویسندگی و کارگردانی «امیرهوشنگ تاجی» را آغاز می کند. این فیلم برای پخش از شبکه اول سیما در ایام نوروز جلوی دوربین خواهد رفت. بیشتر صحنه های این اثر در خوزستان و تهران فیلم برداری می شود. «تاریک ترین شب» با مضمون پلیسی- اجتماعی، روایتی درباره سوداگران مواد مخدر شیمیایی و قرص های روانگردان است.این فیلم صحنه های تعقیب و گریز واکنش ویژه ای خواهد داشت که به گفته کارگردان نمونه آن را، در فیلم های آمریکایی دیده ایم. سیدجواد هاشمی، کیانوش گرامی، سیما مطلبی، محمدرضا عطایی، عزت ا… رمضانی فر، اسدا… یکتا و پروانه اوتادی، در کنار مهشید افشارزاده در این فیلم ایفای نقش خواهند داشت. فیلم «عیار ۱۴» پرویز شهبازی با بازی مهشید افشارزاده، هم اکنون بر پرده سینماهای کشور است.